MariaJ skriver:
Held og lykke til jer
. Jeg er imponeret over at I har holdt ud så længe, uden at gå lægens vej. Nøj, hvor må det være lang tid at gå og vente på noget man brændende ønsker sig. Jeg håber det lykkes for jer snart.
Jeg er godt nok spænd på om jeg faktisk er gravid.. altså mine bryster er hamrende ømme, ( det plejer de godt nok at være op til mens) men ikke SÅ ØMME, og så klør de ! + de sidste 2 dage + idag har jeg haft voldsom kvalme om formiddagen og aftenen ja og middag..
igår da jeg sad på handelsskolen, blev jeg meget svimmel, havde mega meget kvalme, og kunne mærke en trykken i højre side af underlivet og jeg havde koldsved + jeg rystede og dette har jeg os lidt idag.
jeg plejer aldrig at have kvalme, med mindre jeg er syg og ligger og kaster op. og jeg har også en trykken i hoved...
jeg var tæt på at købe en graviditetstest idag men kunne ik få nogen der hvor jeg handlede, men hva tror i ?? jeg føler mig virkelig gravid, og det kunne jo bare være helt fantastisk, vi har os haft meget sex i denne måned, meget mere end vi plejer.
Anmeld