Anonym skriver:
Kære piger på Baby.dk
Vi har prøvet at blive gravide i 3 år, og nu kan jeg ik klare mere, hvis Min mens kommer d. 1 maj 2012 så tager vi det første skridt og ringer til lægen, så vi kan blive undersøgt.
min søn på 5 år vil gerne være storebror, og må indrømme jeg synes virkelig det er ved at være tid, hvis de skal have nogen glæde af hinanden.Jeg ønsker mig så brændene ( det gø vi begge) at få en lille mere og gøre vores dejlige søn til storebror, vi er 100 % klar til en mere, og i denne måned SKAL den være der.
vi håber og håber , men hvis ik, jamen så må vi se hvad tiden bringer.
men jeg er lidt fortrøstningsfuld, da jeg har læst et par steder at 2 ud af 3 som er i behandling faktisk bliver gravide ved hjælp af læger.
så håber virkelig snart det blir vores tur.
vi vil naturligvis stadig selv blive ved med at prøve naturligt imens fordi jeg har hørt det kan tage lang tid.
men dejligt at vi nu begge er klar til næste skridt, men er selvfølgelig en del bitter over at vi ikke bare selv har formået graviditet endnu .
men sådan er jeg desværre ik den eneste der har det, men håber i vil krydse fingre for os. 
vi er begge posititve, og vi er sikre på det nok snart skal lykkeds. 
jeg er ik klar til at offentliggøre mig selv ( os ) endnu, men lover det kommer 
Vi har prøvet siden marts sidste år, vi gør ligesom jer midt i juni. Ønsker jer alt held og lykke.