Navne leg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2012

MortilCilas

TeamRocket skriver:

Ja hvad er der i vejen med et ganske almindeligt magnus

Ja? haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

MariaKyedDK

TeamRocket skriver:

Atlas. Det skulle jeg lige vænne mig til, kom engang til at kalde ham globus istedet. PINLIGT!

Anmeld

22. april 2012

TeamRocket

Pixie synes jeg også er ret anderledes  

Og så er jeg jo ret vild med det 'mærkelige' navn Xavier som kæresten forslog til bebs.. meen, det er måske lidt for meget amerikansk superheltefilm til en lille baby

Anmeld

22. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
TeamRocket skriver:

Pixie synes jeg også er ret anderledes  

Og så er jeg jo ret vild med det 'mærkelige' navn Xavier som kæresten forslog til bebs.. meen, det er måske lidt for meget amerikansk superheltefilm til en lille baby

Syntes det er et rigtig fint navn. Ka godt li film navne! Vh stine

Anmeld

22. april 2012

Albsil

Ellokjeld! 

Jeg læste en artikel i Jyllandsposten sidste år, om at danskere ville have godkendt nye navne som aldrig før. Ellokjeld var på listen. Jeg begyndte simpelthen at skraldgrine. 

Anmeld

22. april 2012

Glad Giraf

Palietta, synes det er FOR anderledes... og minder mig for mehet om glitrende kjoler

Ellers læste jeg engang om en forældre par der kaldte deres dreng for luckyboy!!!!

Anmeld

22. april 2012

AnonymMor

sys simpelthen knirke er et MÆRKELIGT navn  

Anmeld

22. april 2012

StineW79

Albsil skriver:

Ellokjeld! 

Jeg læste en artikel i Jyllandsposten sidste år, om at danskere ville have godkendt nye navne som aldrig før. Ellokjeld var på listen. Jeg begyndte simpelthen at skraldgrine. 

Humm det er et mærkeligt navn, hvis det er et rigtigt navn! Blev det godkendt mons tro? Vh stine

Anmeld

22. april 2012

StineW79

Nina1988 skriver:

Palietta, synes det er FOR anderledes... og minder mig for mehet om glitrende kjoler

Ellers læste jeg engang om en forældre par der kaldte deres dreng for luckyboy!!!!

Hé tænkte også lige på en glimmer kjole ting, da jeg læste det! Vh stine

Anmeld

22. april 2012

StineW79

Rinepigen skriver:

sys simpelthen knirke er et MÆRKELIGT navn  

Da jeg lå på neo med thea, var der en baby der sku hedde knirke. De havde ik ku blive enig om navnet, baby lavde mange knirke lyde, også var der en der i sjov havde sagt " det er da vist en lille knirke i har der?" Så sådan kom baby til at hedde knirke! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.