Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Pige: Smilla, Aya
Dreng: Alfi, Magne, Rumle, Boas
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Atlas. Det skulle jeg lige vænne mig til, kom engang til at kalde ham globus istedet. PINLIGT!
Ha, ha, ha
Rhododendronbusk
Eller rettere tror ikke det blev godkendt, men et australsk forældrepar ville gerne have deres barn til at hedde det..
MortilElias2010 skriver: Rhododendronbusk Eller rettere tror ikke det blev godkendt, men et australsk forældrepar ville gerne have deres barn til at hedde det..
TeamRocket skriver: Atlas. Det skulle jeg lige vænne mig til, kom engang til at kalde ham globus istedet. PINLIGT!
Hé Hé funny!! Vh stine
Chrizta skriver: Synes ikke at de er grimme...bare anderledesPixieTopperTotteMerleSulejmaMicklasEt tidligere godkendt drengenavn...Bolle
Synes ikke at de er grimme...bare anderledesPixieTopperTotteMerleSulejmaMicklasEt tidligere godkendt drengenavn...Bolle
Er bolle ik godkendt længer?? Syntes bare der er så sjove/ tosset navne! Vh stine
Stakkels det barn der ska lære at skrive det " navn "
Tosset, tosset vh stine
merethe skriver: Pige: Smilla, Aya Dreng: Alfi, Magne, Rumle, Boas
Vi har faktisk smila som et muligt navn til vores kommende pige. Thea bliver ved med at forslå det, fordi hendes veninde i børnehaven hedder det. Ellers kendte jeg det også kun fra filmen! Vh stine
Jeg tror, det mærkeligste navn, jeg er stødt på i den virkelige verden er Kittel.....
Ellers er Enok, Justine, Jepsine og Dino vist også på den liste for min del. Ikke noget galt med dem som sådan. Bare lidt mærkelige i mine ører.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128