Nu er hun igang igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Musen5 skriver:

Jo, men ville få det samme ud af det som de 725 andre gange jeg har spurgt hende...

Hun siger ja ja, skruer ned og inden jeg er kommer op i min stue igen skruer hun op. Så jeg gider ærlig talt ikk spørge pænt længere

/Mette

Er der ik et sted du ka klage? Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

Musen5

StineW79 skriver:

Er der ik et sted du ka klage? Vh stine

Jo det er der.

Men det er ikke hver weekend så ville bare få at vide at det ikk er noget at klage over. Vi hører heller ikk andet til dem dernede.

Det er pisser mig komplet af er at hun godt ved at Leah skal sove på det tidspunkt og at hun ignorere det totalt. Startede hun en time tidligere ville jeg heller ikke blive sur.

Gider ærligt talt ikk klage til boligforeningen over så lidt, mener bare godt hun kan respektere at Leah skal have ro. Dermed ikk sagt at de ikke må spille musik, men at jeg gerne vil at hun skruede ned. Mine glas klaprer fordi jeg kan mærke bassen i mit gulv... dvs hendes loft.

De må for alt i verden gerne høre musik, men jeg gider ikke høre på bassen og teksten fra det. Det er det jeg prøver at få hende til at forstå. Og jeg ved at hun absolut ikke kan lide min musikstil så for at banke det ind med 7-tommer søm spiller jeg min musik på max....

/Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.