Nu er hun igang igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2012

Nettemor

isabellamor skriver:

jeg er også ved at gå balistics over min underbo, han er en spade der ikke fatter en brik, her giver jeg så bare ungen og de unger der er på besøg tilladelse til at trampe, løbe og hoppe på gulvet,, hammerspil er fuldt ud tilladt.. han er blevet bedt om at skrue ned, men idioten fatter det ikke, så det er KRIG.. så lige fra morgenstunden og især i weekenden så skal der rigtig larmes ;D 

Søndag morgen ved 6-7 tiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2012

Musen5

Kongmulle skriver:

Kan du ikke optage en cd med din datter der skriger for VILDT og blæse ned i hendes loft ved sengetid?

Den ide er hermed skrevet bag øret....

Ellers tror jeg at jeg skal ha Gabriel igang med at lave mad med MINE gryder... Det larmer så skønt og så afspille DET ned i hovedet på hende kl skod om natten eller når hun ligger med tømmerlus dagen efter en bytur...

/Mette

Anmeld

21. april 2012

Musen5

Nettemor skriver:

Søndag morgen ved 6-7 tiden

Det tror jeg vi prøver i morgen :-)

/Mette

Anmeld

21. april 2012

Nettemor

Musen5 skriver:

Det tror jeg vi prøver i morgen :-)

/Mette

JAAAH

Anmeld

21. april 2012

ano14316

Musen5 skriver:

Nemlig... :-)

Og er normalt large mht musik, men techno kan jeg bare ikk snuppe. (Min x var techno freak)

Og Leah har en ide om at når der er musik, ja så skal der danses og ikke soves...

Så er der musik vil hun bare ikke sove :-(

Men de er heldigvis daffe afsted nu så der er ro på... Og Leah sidder inde i stuen og kæmper en brav kamp for ikk at banke hovedet ned i gulvet af træthed ;-)

/Mette

hehe.. det var godt..

NEJ FOR SA*** man skal sq ikke risikere at falde i søvn..

Anmeld

21. april 2012

Kongmulle

Musen5 skriver:

Den ide er hermed skrevet bag øret....

Ellers tror jeg at jeg skal ha Gabriel igang med at lave mad med MINE gryder... Det larmer så skønt og så afspille DET ned i hovedet på hende kl skod om natten eller når hun ligger med tømmerlus dagen efter en bytur...

/Mette

Husk en breefing om hvor glad hun blev GGG

Anmeld

21. april 2012

snefnug

Musen5 skriver:

Ja som overskriften siger....

Min underbo er gået amok i pop/techno genren... Hvilket for min skyld oxo er ok... Hvis bare hun ikke skruede op på max fordi deres anlæg er i stuen og kællingen står i køkkenet og laver mad.

Hun gør det kun når kæresten er ude, da han er anti høj musik.

Jeg er ved at få spat af hende. Det kan godt være at det er sjældent det sker, men det falder ALTID sammen med at det er når Leah skal sove.

Jeg sys oxo det er lige rigeligt højt, når jeg kan mærke bassen i gulvet (hendes loft?!?) og høre teksten.

Er så kommet til den konklution at når lavet det stunt så lægger jeg kine højttalere ned og sætter dem på max vol med nightwish, Kamelot eller andet i det stil.

Måske hun så kunne fatte det????

Næh nej... den fatsvage blondine har stadig ikke fattet at vi ikke gider høre på hendes l..... !

Må jeg godt gå ned og SLÅ HENDE HÅRDT?

/Mette -der er parat til at smadre underboen

Det er rigtigt trals når underboen larmer-

Har en ven der blev så træt af sin, at en dag tog han en stak cd´er under og armen og gik ned og bakkede på, og sagde, at når nu aligevel skulle spille så højt om han så ikke kunne spillen noget af det musik han kan lide. Underboen fattede meningen og vennen havde ikke længere problemer medat han spillede højt

Anmeld

21. april 2012

Musen5

Kongmulle skriver:

Husk en breefing om hvor glad hun blev GGG

DET skal jeg nok :-)

/Mette

Anmeld

21. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ka du ik bare gå ned og bede hende pænt om at skrue lidt ned? Personligt hader jeg techno, bliver også vildt irriteret når jeg høre det og ka bare mærke pulsen stige og tålmodighed hurtig forsvinde. Men ville først pænt gøre opmærksom på probleme, inden jeg gik i gang med en mod aktion! Vh stine

Anmeld

22. april 2012

Musen5

StineW79 skriver:

Ka du ik bare gå ned og bede hende pænt om at skrue lidt ned? Personligt hader jeg techno, bliver også vildt irriteret når jeg høre det og ka bare mærke pulsen stige og tålmodighed hurtig forsvinde. Men ville først pænt gøre opmærksom på probleme, inden jeg gik i gang med en mod aktion! Vh stine

Jo, men ville få det samme ud af det som de 725 andre gange jeg har spurgt hende...

Hun siger ja ja, skruer ned og inden jeg er kommer op i min stue igen skruer hun op. Så jeg gider ærlig talt ikk spørge pænt længere

/Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.