kan de bestemme det ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2012

MorTil4<3

kiwilouise skriver:

er det et boligselskab?

nej hos en privat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2012

kiwilouise

MilleMus1988 skriver:

nej hos en privat

så kan du ikke gøre så meget

Anmeld

21. april 2012

Kongmulle

MilleMus1988 skriver:

Ja jeg havde et mega problem forleden dag med at vores naboer åbenbart har klaget over at de kan høre vores søn leger på gulvet
ja self larmer et snart 2 årigt barn alså!
men det er jo kun når han er vågen, og kl 20 hver aften er der RO og så vågner han først kl 8 igen næste morgen og sover til middag fra 13 til 15 mpgen gange 16!
og vi er ude HELE formiddagen for at lege eller være til svømning eller ja jeg ved ik hvad .
NÅ men de har jo så klaget og vores udlejer skriver mig så en SMS om at vi skal gøre noget ved det, mulighvis lægge tæpper på gulvene så at larmen bliver mindre

men ja det vil ihvertfald koste os omkring 5-5500 kr !

penge som vi alså bare IKKE har

MEN så er det, KAN han direkte smide os ud på det hvis ikke vi gør noget ?
kan vi nægte og sige at det må han selv betale?
ja jeg er fuldkommen konfus i mit hoved, for vi venter jo en lille en mere nu her der kan komme når som helst,.
og han vil jo også komme til at larme

og vi er skrevet op til en anden lejlighed , nede på jorden heldigvis,
MEN der kan gå op til 1-2 år før vi kan få den

håber nogen har lidt svar til os

vi har overvejet at komme ind i lejernes LLO men desværre har vi ik lige 600 og et eller andet til at betale lige NU for at få svar , så det må vente hvis det er, men self vil jeg bare gerne have styr på det her nu, for har ikk lyst til at om 3 måneder at skal være ude eller sådan et eller andet . .

Hej

NEJ de kan IKKE smide dig ud fordi dit barn leger på gulvet. Og NEJ de kan ikke tvinge dig til at lægge tæpper på. Og NEJ de kan ikke bare smide dig ud Hvis du betaler din husleje som du skal, kan de næsten ikke røre dig. HVIS de så skal smide dig ud, skal de kunne dokumentere de selv skal bo i din bolig ( hvis det er privat udlejer) og hvis de VIl ha dig ud ( uanset om det er privat eller boligselskab), har du et helt års opsigelse.

Anmeld

21. april 2012

MorTil4<3

kiwilouise skriver:

så kan du ikke gøre så meget

mener du

Anmeld

21. april 2012

MorTil4<3

Kongmulle skriver:

Hej

NEJ de kan IKKE smide dig ud fordi dit barn leger på gulvet. Og NEJ de kan ikke tvinge dig til at lægge tæpper på. Og NEJ de kan ikke bare smide dig ud Hvis du betaler din husleje som du skal, kan de næsten ikke røre dig. HVIS de så skal smide dig ud, skal de kunne dokumentere de selv skal bo i din bolig ( hvis det er privat udlejer) og hvis de VIl ha dig ud ( uanset om det er privat eller boligselskab), har du et helt års opsigelse.

tusind tak hehe . . det gav mig et bredere smil på læben hehe . .

Anmeld

21. april 2012

Pikku Myy

MilleMus1988 skriver:

Ja jeg havde et mega problem forleden dag med at vores naboer åbenbart har klaget over at de kan høre vores søn leger på gulvet
men det er jo kun når han er vågen, og kl 20 hver aften er der RO og så vågner han først kl 8 igen næste morgen og sover til middag fra 13 til 15 mpgen gange 16!
og vi er ude HELE formiddagen for at lege eller være til svømning eller ja jeg ved ik hvad .
NÅ men de har jo så klaget og vores udlejer skriver mig så en SMS om at vi skal gøre noget ved det, mulighvis lægge tæpper på gulvene så at larmen bliver mindre

ja jeg er fuldkommen konfus i mit hoved, for vi venter jo en lille en mere nu her der kan komme når som helst,.

vi har overvejet at komme ind i lejernes LLO men desværre har vi ik lige 600 og et eller andet til at betale lige NU for at få svar , så det må vente hvis det er, men self vil jeg bare gerne have styr på det her nu, for har ikk lyst til at om 3 måneder at skal være ude eller sådan et eller andet . .

Har du prøvet at forhøre dig hos LLO? Havde en veninde der havde nogle problemer med sin udlejer, og hun kunne sagtens blive vejledt uden at betale kontingent. De ville først have penge da de skulle involvere sig aktivt i hendes sag, og da var det endda med garanti fra deres side om at hun ville vinde...

Anmeld

21. april 2012

marius' mor

MilleMus1988 skriver:

hmm, altså nu har jeg selv en dreng på 2 år, og ham ville jeg ikke kunne få til at sidde på et tæppe af 1 x 1 meter.. det løber jo rundt og hopper, bygger tager det ene og det andet legetøj frem.. Hmm.. så skulle det i hvert fald være et ret stort tæppe.. Brikkerne giver sådan en 1-2 cm høj kant og den tror jeg ville være i vejen.. Min dreng ville nok falde/køre ind i den med ting..

Tror jeg ville købe et stort (ikke væg-til-væg) tæppe  og se om det hjalp..

tror altså bestemt ikke at en udlejer kan forlange at lejerne selv anskaffer og betaler gulvtæpper.. tror min kæreste heller ikke..

men hvad ved vi.. vi bor i ejer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.