kan de bestemme det ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.008 visninger
16 svar
0 synes godt om
21. april 2012

MorTil4<3

Ja jeg havde et mega problem forleden dag med at vores naboer åbenbart har klaget over at de kan høre vores søn leger på gulvet
ja self larmer et snart 2 årigt barn alså!
men det er jo kun når han er vågen, og kl 20 hver aften er der RO og så vågner han først kl 8 igen næste morgen og sover til middag fra 13 til 15 mpgen gange 16!
og vi er ude HELE formiddagen for at lege eller være til svømning eller ja jeg ved ik hvad .
NÅ men de har jo så klaget og vores udlejer skriver mig så en SMS om at vi skal gøre noget ved det, mulighvis lægge tæpper på gulvene så at larmen bliver mindre

men ja det vil ihvertfald koste os omkring 5-5500 kr !

penge som vi alså bare IKKE har

MEN så er det, KAN han direkte smide os ud på det hvis ikke vi gør noget ?
kan vi nægte og sige at det må han selv betale?
ja jeg er fuldkommen konfus i mit hoved, for vi venter jo en lille en mere nu her der kan komme når som helst,.
og han vil jo også komme til at larme

og vi er skrevet op til en anden lejlighed , nede på jorden heldigvis,
MEN der kan gå op til 1-2 år før vi kan få den

håber nogen har lidt svar til os

vi har overvejet at komme ind i lejernes LLO men desværre har vi ik lige 600 og et eller andet til at betale lige NU for at få svar , så det må vente hvis det er, men self vil jeg bare gerne have styr på det her nu, for har ikk lyst til at om 3 måneder at skal være ude eller sådan et eller andet . .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2012

JJH

Jeg kender desværre ikke reglerne, men umiddelbart tror jeg ikke de kan sige noget til det hvis det ikke står under forbehold i lejekontrakten.

Anmeld

21. april 2012

MorTil4<3

JJH skriver:

Jeg kender desværre ikke reglerne, men umiddelbart tror jeg ikke de kan sige noget til det hvis det ikke står under forbehold i lejekontrakten.

det gør der ikk, der står KUN at der ikk må være larm foresaget af musik, værktøj og ligenede efter kl 20 i hverdagene og 22 i wekenden

og vil da ik lige mene at min søn er et stykke værktøj

Anmeld

21. april 2012

Zeus

MilleMus1988 skriver:

det gør der ikk, der står KUN at der ikk må være larm foresaget af musik, værktøj og ligenede efter kl 20 i hverdagene og 22 i wekenden

og vil da ik lige mene at min søn er et stykke værktøj

Tja, vi blev smidt ud af en alm lejebolig (ved boligforening) for gentagne dunk i gulvet og flytten med møbler. Vel og mærke flytten med møbler i dagtimerne 

Så, men om det også gælder larm ved børneleg, det skal jeg ikke kunne sige noget om.. Tror også det kommer rigtig meget an på underboerne, og hvor meget de klager. Vi havde nemlig en rigtig bitter gammel mand før

Anmeld

21. april 2012

MorTil4<3

Zeus skriver:

Tja, vi blev smidt ud af en alm lejebolig (ved boligforening) for gentagne dunk i gulvet og flytten med møbler. Vel og mærke flytten med møbler i dagtimerne 

Så, men om det også gælder larm ved børneleg, det skal jeg ikke kunne sige noget om.. Tror også det kommer rigtig meget an på underboerne, og hvor meget de klager. Vi havde nemlig en rigtig bitter gammel mand før

vi har aldrig haft problemer med dem før.

kun en enkelt gang fordi min mand har en noget særpræget musiksmag , og der mente de det blev for meget da jeg var væk at høre på det ehehe.
for de ved at hvis jeg er hjemme er der ikk den slags musik højt , da jeg iks elv kan klare at høre på det hehe
så der var de oppe og bede om at skrue ned, men ellers aldrig intet

Anmeld

21. april 2012

Ansemusen

Hvis I kan blive smidt ud fordi jeres barn leger, så er verden da af lave!

Men I kunne jo godt overveje gulvtæpper, hvis I godt selv kan se at han larmer meget, og hvis jeres underboer er meget forstyrret af det! I kan evt. tilbyde dem at slå halv skade. Altså at I gerne vil tilbyde at få lagt gulvtæppe i stuen, hvis I deler betalingen til det. For det er jo deres ønske og ikke jeres og I har ikke råd.

Anmeld

21. april 2012

pemiro

Jeg har ikke forstand på om i kan blive smidt ud eller ej.

Men jeg tænker om i ikke kan købe et gulvtæppe i ikea med veje på, så dit barn kan lege på det gulvtæppe.. Det er vidst omkring 1x1 m eller sådan..

Eller måske de legegulvtæpper man kan få i babyforretninger af noget skumhalløj...

Vi har selv planlagt at skulle købe en af de to løsninger, da vi bor på 2. Sal og har trægulve, så kan lige forestille mig hvilken larm

Det må give underboen...

Håber i finder en løsning  

Anmeld

21. april 2012

Glad Giraf

MilleMus1988 skriver:

puslespilttitintingtingting)hhahankkakankkekeglegeJa jeg havde et mega problem forleden dag med at vores naboer åbenbart har klaget over at de kan høre vores søn leger på gulvet
men det er jo kun når han er vågen, og kl 20 hver aften er der RO og så vågner han først kl 8 igen næste morgen og sover til middag fra 13 til 15 mpgen gange 16!
og vi er ude HELE formiddagen for at lege eller være til svømning eller ja jeg ved ik hvad .
NÅ men de har jo så klaget og vores udlejer skriver mig så en SMS om at vi skal gøre noget ved det, mulighvis lægge tæpper på gulvene så at larmen bliver mindre

ja jeg er fuldkommen konfus i mit hoved, for vi venter jo en lille en mere nu her der kan komme når som helst,.

vi har overvejet at komme ind i lejernes LLO men desværre har vi ik lige 600 og et eller andet til at betale lige NU for at få svar , så det må vente hvis det er, men self vil jeg bare gerne have styr på det her nu, for har ikk lyst til at om 3 måneder at skal være ude eller sådan et eller andet . .

Hvad med at købe en pakke af de der tykke lege underlag (de der puslespil ting) han jan lege på... man kan få dem til omkring 100 kr i br mener jeg

Anmeld

21. april 2012

MorTil4<3

Nina1988 skriver:

Hvad med at købe en pakke af de der tykke lege underlag (de der puslespil ting) han jan lege på... man kan få dem til omkring 100 kr i br mener jeg

god ide! HVIS ikk at det er mange kvadratmeter der sku dækkes
og så er et gulvtæppe billigere . . .

det billigste vi har kunne finde var 55 kr kvm for et gulvtæppe,
men med de kvm vi har der skal dækkes bliver det omkring de 5000 kr.

og jo vores udlejer ville nok gå med til at betale halvdelen, dvs 2500 kr hver
MEN for pokker alså!
hvorfor skulle vi lægge 2500 kr i tæpper som vi ik engang kan rive med os når vi flytter!?
det er der problemet ligger, hvis vi så pludselig får en andne lejlighed på 6 måneder, så er det penge LIGE ud af vinduet
og det syntes jeg bare ik er fair overhovedet

åhh jeg syntes bare det hele er så svært, for kan self godt forstå dem,.
MEN helt ærligt det er børn!

Anmeld

21. april 2012

kiwilouise

MilleMus1988 skriver:

Ja jeg havde et mega problem forleden dag med at vores naboer åbenbart har klaget over at de kan høre vores søn leger på gulvet

er det et boligselskab?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.