sundhedsvejen.dk?? nogen det virker for?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2012

Clisolka

dola skriver:

Måske jeg skulle be om sådan en i stedet for....

Har du ikke fået den første gang SP var hos dig? Men det gør de måske ikke, hvis de bruger sundhedsvejen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

dola

Babymor2010 skriver:

Har du ikke fået den første gang SP var hos dig? Men det gør de måske ikke, hvis de bruger sundhedsvejen 

Nej det var noget af det første hun sagde, altså at de er gået væk fra barnets bog og nu bruger sundhedsvejen...

Anmeld

22. april 2012

Mira0911

Jeg bruger sundhedsvejen.dk flittigt... 

Når I logger ind, så lad den lige få lidt tid til at loade/hente tingene ned... 

Det kan godt tage nogle minutter... 

Anmeld

22. april 2012

dola

Mira0911 skriver:

Jeg bruger sundhedsvejen.dk flittigt... 

Når I logger ind, så lad den lige få lidt tid til at loade/hente tingene ned... 

Det kan godt tage nogle minutter... 

Uh godt fifs!!! nu virker det!!

Anmeld

22. april 2012

dola

rogerrasch skriver:

ja det er ret irriterende og også at man ikke kan se hvad sundhedplejersken skriver om ens barn syns jeg også er meget rart at vide og sjovt at sidde og kunne læse også virker det ik

uh har fået det til at virke, man skal bare logge ind og give det 5 min hvor det bare står. Så kan man se det, man skal bladre i barnets bog ved at trykke oppe i hjørnerne på siderne!! SMART

Anmeld

22. april 2012

Mira0911

dola skriver:

Uh godt fifs!!! nu virker det!!

De første par gange brokkede jeg mig også over at det bare ikke virkede, når det lige får lov at stå selv og arbejde, så kommer det... 

Anmeld

22. april 2012

Silas&Mille

Jeg var lige inde og kigge på Sundhedsvejen i går, da jeg skulle se noget på vores den ældste. 

Og det fungerede fint.

Her går der mas 24 timer fra vores sundhedsplejerske har været på besøg og til vi kan se hendes kommentarer og mål på barnet

Anmeld

22. april 2012

rogerrasch

dola skriver:

uh har fået det til at virke, man skal bare logge ind og give det 5 min hvor det bare står. Så kan man se det, man skal bladre i barnets bog ved at trykke oppe i hjørnerne på siderne!! SMART

nice

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.