Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja som sagt, min dreng er 3 uger nu, og min sundhedsplejerske bruger det der sundhedsvejen i stedet for barnets bog, men synes ikke rigtigt det virker.. Kan ihvertfald ikke se noget om min store dreng..!Andre der har problemer med det?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
dola skriver: Ja som sagt, min dreng er 3 uger nu, og min sundhedsplejerske bruger det der sundhedsvejen i stedet for barnets bog, men synes ikke rigtigt det virker.. Kan ihvertfald ikke se noget om min store dreng..!Andre der har problemer med det?
jeg har heller ikke kunne se noget og mit barn er 2 måneder nu
Hos os har jeG fået beske på at det ikke virker mere. Da de er i gang met nyt system. Så jeg har heller ikke kunnet se nogen journal...
Mussen2 skriver: Hos os har jeG fået beske på at det ikke virker mere. Da de er i gang met nyt system. Så jeg har heller ikke kunnet se nogen journal...
Ej hvor surt hvor er det henne i landet??
4kløver skriver: Her går der laang tid før hun skriver derinde.
Her går der laang tid før hun skriver derinde.
Jamen hun spurgte bare selv om vi have set noget derinde, hun var her 3 dage efter han var født og så igen efter 17 dage. og der spurgte hun til det.. Og undrede sig over vi ikke kunne se det...
rogerrasch skriver: jeg har heller ikke kunne se noget og mit barn er 2 måneder nu
Lidt surt, gad ikke huske den præsise vægt da jeg jo bare kunne slå det op derinde.. ih..
dola skriver: Lidt surt, gad ikke huske den præsise vægt da jeg jo bare kunne slå det op derinde.. ih..
ja det er ret irriterende og også at man ikke kan se hvad sundhedplejersken skriver om ens barn syns jeg også er meget rart at vide og sjovt at sidde og kunne læse også virker det ik
Jeg ville godt have fulgt med hvad der blev skrevet, men jeg fik aldrig en kode fra min SP. Hun brugte det ikke, men kun barnets bog
Babymor2010 skriver: Jeg ville godt have fulgt med hvad der blev skrevet, men jeg fik aldrig en kode fra min SP. Hun brugte det ikke, men kun barnets bog
Måske jeg skulle be om sådan en i stedet for....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128