sundhedsvejen.dk?? nogen det virker for?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.872 visninger
17 svar
0 synes godt om
21. april 2012

dola

Ja som sagt, min dreng er 3 uger nu, og min sundhedsplejerske bruger det der sundhedsvejen i stedet for barnets bog, men synes ikke rigtigt det virker.. Kan ihvertfald ikke se noget om min store dreng..!

Andre der har problemer med det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2012

rogerrasch

dola skriver:

Ja som sagt, min dreng er 3 uger nu, og min sundhedsplejerske bruger det der sundhedsvejen i stedet for barnets bog, men synes ikke rigtigt det virker.. Kan ihvertfald ikke se noget om min store dreng..!

jeg har heller ikke kunne se noget og mit barn er 2 måneder nu

Anmeld

21. april 2012

4kløver

Her går der laang tid før hun skriver derinde.

Anmeld

21. april 2012

Mussen2

Hos os har jeG fået beske på at det ikke virker mere. Da de er i gang met nyt system. Så jeg har heller ikke kunnet se nogen journal...

Anmeld

21. april 2012

dola

Mussen2 skriver:

Hos os har jeG fået beske på at det ikke virker mere. Da de er i gang met nyt system. Så jeg har heller ikke kunnet se nogen journal...

Ej hvor surt hvor er det henne i landet??

Anmeld

21. april 2012

dola

4kløver skriver:

Her går der laang tid før hun skriver derinde.

Jamen hun spurgte bare selv om vi have set noget derinde, hun var her 3 dage efter han var født og så igen efter 17 dage. og der spurgte hun til det.. Og undrede sig over vi ikke kunne se det...

Anmeld

21. april 2012

dola

rogerrasch skriver:

jeg har heller ikke kunne se noget og mit barn er 2 måneder nu

Lidt surt, gad ikke huske den præsise vægt da jeg jo bare kunne slå det op derinde.. ih..

Anmeld

22. april 2012

rogerrasch

dola skriver:

Lidt surt, gad ikke huske den præsise vægt da jeg jo bare kunne slå det op derinde.. ih..

ja det er ret irriterende og også at man ikke kan se hvad sundhedplejersken skriver om ens barn syns jeg også er meget rart at vide og sjovt at sidde og kunne læse også virker det ik

Anmeld

22. april 2012

Clisolka

dola skriver:

Jeg ville godt have fulgt med hvad der blev skrevet, men jeg fik aldrig en kode fra min SP. Hun brugte det ikke, men kun barnets bog 

Anmeld

22. april 2012

dola

Babymor2010 skriver:

Jeg ville godt have fulgt med hvad der blev skrevet, men jeg fik aldrig en kode fra min SP. Hun brugte det ikke, men kun barnets bog 

Måske jeg skulle be om sådan en i stedet for....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.