Søger opskrift på en nem dessert...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2012

Mamalou

LouiseVous skriver:

Smiler, du søgte nem og lækker dessert.
Den her, så bliver det bare ikke nemmere og mer lækker
Og tænkte du helt sikkert gerne ville have et lille eksempel på hvordan det ka serveres. Sådan blev der serveret til en tøseaften jeg holde

Men det må du undskylde

Det ser rigtig lækkert ud  

Det er okay, du er tilgivet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

Gravid2012

Jeg syntes bananlagkage som er inde paa arla.dk, hvis du koeber faerdiglavet bunde, tager den kun 15 minutter at lave! super nem! og billig! og laekker! hvad kan man mere oenske sig?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. april 2012

Mamalou

1234567890 skriver:

Jeg syntes bananlagkage som er inde paa arla.dk, hvis du koeber faerdiglavet bunde, tager den kun 15 minutter at lave! super nem! og billig! og laekker! hvad kan man mere oenske sig?

Jeg har faktisk overvejet lagkage - bare med rutebiler... Bananlagkage er også altid godt 

Takker!

Anmeld

20. april 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Mamalou skriver:

Det ser rigtig lækkert ud  

Det er okay, du er tilgivet

Det var godt

Anmeld

20. april 2012

Gravid2012

Mamalou skriver:

Jeg har faktisk overvejet lagkage - bare med rutebiler... Bananlagkage er også altid godt 

Takker!

ja lagkager er altid dejlig nemme.. min kager som kommer i ovnen gaar ALTID galt... enten var de for lidt derinde, eller for meget... wtf.. lagkagebunde, tak og wupti faerdig... mummy like it!

Anmeld

20. april 2012

Mamalou

1234567890 skriver:

ja lagkager er altid dejlig nemme.. min kager som kommer i ovnen gaar ALTID galt... enten var de for lidt derinde, eller for meget... wtf.. lagkagebunde, tak og wupti faerdig... mummy like it!

Ja, så er der garanti for en sikker vinder! Det kan næsten være raketvidenskab det bageri

En lagkage er faktisk næsten bedre, hvis det får lov at trække, så den kan laves i god tid... Det er vist en win-winner

Anmeld

21. april 2012

tarkoflen

Den her er mega nem og super lækker jeg lavede en med rabarber og en med frosne bær... Jeg brugte hindbær og blåbær, men det er jo alt efter, hvad man er mest til, og så serverede jeg en god vaniljeis til den blev ikke mega sød, fordi bærene/rabarberne er lidt syrlige...

http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift.p hp?id=20446

Anmeld

21. april 2012

Mamalou

tarkoflen skriver:

Den her er mega nem og super lækker jeg lavede en med rabarber og en med frosne bær... Jeg brugte hindbær og blåbær, men det er jo alt efter, hvad man er mest til, og så serverede jeg en god vaniljeis til den blev ikke mega sød, fordi bærene/rabarberne er lidt syrlige...

http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift.p hp?id=20446

Det ser virkelig lækkert og anderledes ud. Det kunne være, jeg skulle forsøge mig med den. Det ser ikke alt for krævende ud Kom du bærrerne ovenpå rabarberne og med ind i ovnen?

Anmeld

21. april 2012

tarkoflen

Mamalou skriver:

Det ser virkelig lækkert og anderledes ud. Det kunne være, jeg skulle forsøge mig med den. Det ser ikke alt for krævende ud Kom du bærrerne ovenpå rabarberne og med ind i ovnen?

Den er så nem! Det mest "krævende" er at rive marcipanen på et rivejern, og det er jo nærmest nogen en 5 årig kan klare

Jeg lavede en med rabarber og en med bær, men man kan sikkert også blande dem

Anmeld

21. april 2012

Mamalou

tarkoflen skriver:

Den er så nem! Det mest "krævende" er at rive marcipanen på et rivejern, og det er jo nærmest nogen en 5 årig kan klare

Jeg lavede en med rabarber og en med bær, men man kan sikkert også blande dem

Åhh på den måde Det skal prøves. Tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.