Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lullaby skriver: http://min.medicin.dk/Sygdomme/Sygdom/94?gclid=CKq lnOyRxK8CFQq-zAodunQCcAHer står en hel masse.
http://min.medicin.dk/Sygdomme/Sygdom/94?gclid=CKq lnOyRxK8CFQq-zAodunQCcAHer står en hel masse.
Tak
Syntes bare ikke det føltes normalt at rende rundt med dem :/
Zafir skriver: Afsted til lægen. Hellere igår end i morgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Afsted til lægen. Hellere igår end i morgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De har jo lukke i weekenden :/ er det alvorligt da ???
Anonym skriver: Tak Syntes bare ikke det føltes normalt at rende rundt med dem :/
Anonym skriver: De har jo lukke i weekenden :/ er det alvorligt da ???
Lullaby skriver: Nej det er jo en kønssygdom.. tsk har du dyrket sex uden kondom?
Nej det er jo en kønssygdom.. tsk har du dyrket sex uden kondom?
Ja men har haft fast partner det sidste år :/
Anonym skriver: Ja men har haft fast partner det sidste år :/
Zafir skriver: Altså - jeg syntes det ser alvorilgt ud. Men du når nok ikke at dø af det inden mandag... Mmm...
Altså - jeg syntes det ser alvorilgt ud. Men du når nok ikke at dø af det inden mandag... Mmm...
Hmm :/ hva mener du med alvorligt så ??
Anonym skriver: Ja som overskriften siger :/ Desværre noget meget klamt ! Jeg opdagede for et par måneder siden en lille bule inde i skeden, og for 3 uger siden var den så blevet større . Det vil sige jeg kan rykke den ud fra huden .. Den er til at vippe frem og tilbage . Sidder sådan lidt ud fra huden . det gør ikke ondt eller noget . Men nu idag er det som om der er kommet et par stykker mere .. :/ Aner ikke hvad jeg skal stille op .. Jeg har været forstoppet den sidste uge . Og ved ikke om alt det nu til sammen er noget alvorligt ? Kræft ? What ever .. Nogle der ved noget ? Eller har oplevet noget ligende ? Hjæææælp piger
Ja som overskriften siger :/ Desværre noget meget klamt !
Jeg opdagede for et par måneder siden en lille bule inde i skeden, og for 3 uger siden var den så blevet større . Det vil sige jeg kan rykke den ud fra huden .. Den er til at vippe frem og tilbage . Sidder sådan lidt ud fra huden . det gør ikke ondt eller noget .
Men nu idag er det som om der er kommet et par stykker mere .. :/ Aner ikke hvad jeg skal stille op ..
Jeg har været forstoppet den sidste uge . Og ved ikke om alt det nu til sammen er noget alvorligt ? Kræft ? What ever ..
Nogle der ved noget ? Eller har oplevet noget ligende ?
Hjæææælp piger
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128