Slet ikke for sarte sjæle !! (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.280 visninger
30 svar
0 synes godt om
20. april 2012

Anonym trådstarter

Ja som overskriften siger :/ Desværre noget meget klamt !

Jeg opdagede for et par måneder siden en lille bule inde i skeden, og for 3 uger siden var den så blevet større . Det vil sige jeg kan rykke den ud fra huden .. Den er til at vippe frem og tilbage . Sidder sådan lidt ud fra huden . det gør ikke ondt eller noget .

Men nu idag er det som om der er kommet et par stykker mere .. :/ Aner ikke hvad jeg skal stille op ..

Jeg har været forstoppet den sidste uge . Og ved ikke om alt det nu til sammen er noget alvorligt ? Kræft ? What ever ..

Nogle der ved noget ? Eller har oplevet noget ligende ?

Hjæææælp piger

Billeder fjernet af moderator

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

Mira0911

Synes du skal gå til lægen med det!

Anmeld

20. april 2012

Gravid2012

jeg kendte en der havde det samme... det var koensvorter.... kan det vaere det ?

Anmeld

20. april 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Jeg opdagede for et par måneder siden en lille bule inde i skeden, og for 3 uger siden var den så blevet større . Det vil sige jeg kan rykke den ud fra huden .. Den er til at vippe frem og tilbage . Sidder sådan lidt ud fra huden . det gør ikke ondt eller noget .

Men nu idag er det som om der er kommet et par stykker mere .. :/ Aner ikke hvad jeg skal stille op ..

Jeg har været forstoppet den sidste uge . Og ved ikke om alt det nu til sammen er noget alvorligt ? Kræft ? What ever ..

Hjæææælp piger

det kan være en køns sygdom, så god ide at få det tjækket hos din læge..

Anmeld

20. april 2012

Tvillingemor80

Ved ikke noget om det, men kunne det være en slags åreknude ? eller hemoride (ved ikke om den kan sidde der)?

Anmeld

20. april 2012

Gravid2012

Anonym skriver:

Hjæææælp piger

og der bliver ved med at komme flere... lyder praesic som koensvorter.. det skal du til laege med, ikke vente...

Anmeld

20. april 2012

Tranebær

Hæmorider kan ikke sidde der, nej. De kommer af at et lille stykke af tarmen kommer med ud når man er på toilettet og presser hårdt, hvor tarmen så bliver siddende ude som en hæmoride.

Vil skyde på kønsvorter. 

Anmeld

20. april 2012

komodo

Det der ligner helt klart kønsvorter, afsted til læge med det

Anmeld

20. april 2012

Anonym trådstarter

Tusind tak for alle jeres svar

Så behøves jeg ikke at tro jeg er ved at dø ...

Er kønsvorter alvorligt ? Og hvad gør man ved det ?

Anmeld

20. april 2012

Lullaby

Anonym skriver:

Tusind tak for alle jeres svar

Så behøves jeg ikke at tro jeg er ved at dø ...

Er kønsvorter alvorligt ? Og hvad gør man ved det ?

http://min.medicin.dk/Sygdomme/Sygdom/94?gclid=CKq lnOyRxK8CFQq-zAodunQCcA

Her står en hel masse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.