Lidt hjælp :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2012

Princesspigen

Chel1992 skriver:

Den handler om den her unge pige som er yderst populær hun går i skole og dater den her yderst populærer dreng , ved ikke om det er lidt en ungdoms drama bog, men i hvert fald så handler den om alle problemerne der kan være når man er ung, om utroskab, venskaber og kærlighed og det at blive voksen uden at vide hvad det indebærer

det lyder absolut spændende  held og lykke med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

mpr

Princesspigen skriver:

det lyder absolut spændende  held og lykke med det

tak ^^

Anmeld

20. april 2012

mpr

Andre der vil dele noget?

Anmeld

20. april 2012

Kay

Chel1992 skriver:

Nu ved jeg ikke hvor gammel du er men hvordan havde du det da du skulle fortælle hele verden det?

Hvis du er ung ung altså under uddannelse hvordan er dine tænker og fustrationer så omkring det?

Og det er fantastisk der er nogen der vil give bare lidt Jo mere jo bedre ^^

jeg var 24 da jeg blev gravid... og er lige blevet 25... og blev uddannet pædagog for lidt over 1 år siden... så det med at være studerende og baby ved jeg ik så meget om

men det var meget blandede følelser at skulle fortælle alle det... jeg viste 100% at min familie ville blive glade... og det gjorde de også alle sammen... men jeg var lidt mere nervøs for kærestens forældre og bror... hans bror og jeg kan ikke super godt sammen... og han har heller endnu ikke sagt tillykke til mig... han mor ser ham stadig som hendes lille barn... så var mget nervøs for hvordan hun ville takle det... og hun var også meget stille i starten... og nu vil hun meget gerne bestemme hvad for noget tøj, senge tøj opdragelse og udstyr vi skal havde... føler lidt at hun hele tiden prøver at få mig til at føle jeg ikke er god nok... hun er også uenig med alle mine holdninger til hvad jeg ikke vil som gravis... fx. drikke alcohol... det mener hun sagtens man kan...

så var der den med at fortælle veninderne det... den var svær... har ingen bedste veninde som sådan... men min kærestes bedste veninde og jeg er rigtig gode veninder... og jeg viste godt hun ikke ville havde det helt godt med det... hun har selv pco lige som mig... og har ingen børn selv... men en meget krævende bonus søn... og var rigtig bange for om hun blev ked af det... da hun selv lige havde besluttet at de ikke skulle havde børn lige nu og måske slet ikke... og vi snakker heller ik lige så meget sammen mere, og det er jeg rigtig ked af...

2 andre veninder snakker jeg heller ik med mere... fordi de ikke mener jeg er sjov når jeg ik drikker alcohol og ik kan komme med i byen pga. mit bækken... det gjorde mig rigtig ked af det... at det skulle skilde os ad...

en anden veninde glædede jeg mig til at fortælle det... hun er/var selv enormt skruk og ventede på at hendes kæreste var klar... det er han så nu og de prøver... hun jublede da jeg fortalte hende det

da jeg skulle fortælle chefen det... rystede jeg helt... var nød til at fortælle det tidligt... da jeg fik rigtig meget kvalme og måtte sygemeldes... men jeg viste at vi havde et par højgravide og 2 andre gravide... men det viste sig så at jeg blev den 7. gravide i huset... ud af 25 medarbejdere  min chef tog det heldigvis meget pænt men jeg var sååå nervøs...

der var virkelig nogle jeg frygtede at fortælle det... og andre jeg glædet mig til at fortælle det... for lige meget vilken reaktion man får så betyder den rigtig meget... og påvirker en utrolig meget mere end jeg havde regnet med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.