Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mor og meget mere skriver: Det vil nok være klogt af dig at blive ved med det, når du får kortet. Jeg har fuldstændigt undgået det, og det bliver man i hvert fald ikke ekspert af.
Det vil nok være klogt af dig at blive ved med det, når du får kortet. Jeg har fuldstændigt undgået det, og det bliver man i hvert fald ikke ekspert af.
Ja, håber da jeg kommer til at bruge det...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nessie skriver: Ha ha, dér kan du bare se En vaskebjørn i favnen til dig, ved næste visit Og husk lige at tage et billede
Ha ha, dér kan du bare se En vaskebjørn i favnen til dig, ved næste visit Og husk lige at tage et billede
Jeg har hele tiden gået og sagt at jeg skal have et billede mens jeg holder en...
Princesspigen skriver: det kommer med tiden bare rolig
det kommer med tiden bare rolig
Pheew....
Bremse, ja det kan man bare ikke gøre blidt... Jeg prøvede, men tror det var fordi bilen havde et eller andet bremse halløj...
Mira0911 skriver: Jeg har hele tiden gået og sagt at jeg skal have et billede mens jeg holder en...
He he he, dét vil jeg gerne se
Mira0911 skriver: Pheew.... Bremse, ja det kan man bare ikke gøre blidt... Jeg prøvede, men tror det var fordi bilen havde et eller andet bremse halløj...
det lærer du med tiden.. du skal ikke kunne det hele fra starten
det er derfor man tager kørekort
Nessie skriver: He he he, dét vil jeg gerne se
Jeg skal gøre et forsøg, min søster ikke så meget for at hive en frem til mig,... Hendes kæreste rejser snart i 2 måneder... Så han er der ikke til at hapse en... Det er hans vaskebjørne...
Princesspigen skriver: det lærer du med tiden.. du skal ikke kunne det hele fra starten det er derfor man tager kørekort
Jah....
Mira0911 skriver: Jeg skal gøre et forsøg, min søster ikke så meget for at hive en frem til mig,... Hendes kæreste rejser snart i 2 måneder... Så han er der ikke til at hapse en... Det er hans vaskebjørne...
Så må jeg jo pænt vente
Nessie skriver: Så må jeg jo pænt vente
Jeps...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128