Iiih... Det har været en spændende dag idag.... :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2012

Princesspigen

Mira0911 skriver:

Jep, levende vaskebjørne.... 

Uh må nok indrømme at jeg ikke tror jeg kommer til at bruge det ret meget når jeg har kortet, er dælme bange for jeg smadre op i en anden bil... 

sådan er man altid i starten, det første stykke tid turde jeg ikke køre på motorvej.. nu klarer jeg det i fin stil  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

Nessie

Flot gået, sikke en dag du har haft

Kan du klare at tage kørekort, kan du også holde en vaskebjørn

Anmeld

20. april 2012

Mira0911

Mor og meget mere skriver:

Jeg har haft kørekort i 24 år og kan stadig ikke parallelparkere. 

Jeg synes virkelig også det var svært, men jeg har gjort det godt når kørelæren siger jeg er expert i det..  Jeg tror ikke jeg kommer til at bruge det ret meget, er bange for at bakke op i en anden bil... 

Anmeld

20. april 2012

Princesspigen

Mor og meget mere skriver:

Jeg har haft kørekort i 24 år og kan stadig ikke parallelparkere. 

nogle er bedere end andre til de forskellige ting.. min kæreste kan nogle triks med de biler der, jeg bliver helt misundelig  

jeg har mange ting at lære endnu og har haft kørekort i 4 år..

Anmeld

20. april 2012

Mira0911

Nessie skriver:

Flot gået, sikke en dag du har haft

Kan du klare at tage kørekort, kan du også holde en vaskebjørn

Og hvad sagde kæresten så lige.. "Ja, hun har ret" Altså dig Lene... 

Amen jeg synes de var store og det var kun den ene som var tam nok til at man kan holde den, men det er ikke altid man kan komme til den...

Det har været en fantastisk dag...  

Anmeld

20. april 2012

Mira0911

Princesspigen skriver:

sådan er man altid i starten, det første stykke tid turde jeg ikke køre på motorvej.. nu klarer jeg det i fin stil  

Det vil jeg godt tro...  Puuh håber da jeg lære at styre den speeder ordentlig... 

Anmeld

20. april 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Mira0911 skriver:

Jeg synes virkelig også det var svært, men jeg har gjort det godt når kørelæren siger jeg er expert i det..  Jeg tror ikke jeg kommer til at bruge det ret meget, er bange for at bakke op i en anden bil... 

Det vil nok være klogt af dig at blive ved med det, når du får kortet. Jeg har fuldstændigt undgået det, og det bliver man i hvert fald ikke ekspert af. 

Anmeld

20. april 2012

Janni.

Åh husker min første tur i "kravlegården" som var det igår.. Jeg tror jeg var lige så nervøs som du beskriver. 

Oveni det hele, havde det sneet, min kæreste ville køre mig derind, men bilen gik i stykker på vej derind. Så jeg kom selvfølgelig for sent, og fordi det havde sneet, var jeg endnu mere nervøs. 

Og da jeg kom for sent, havde kørelæren ikke tid til at vise mig hvilken pedal der var til hvad, og forklare koblingspunktet osv. Ej det gik helt af h til.. 

Men efter noget tid, fik jeg styr på nerverne og kom i tanke om hvad jeg havde læst  Så kørte det der ud af.  

Glæder mig til at høre om din første køretur uden for gården. 

Anmeld

20. april 2012

Princesspigen

Mira0911 skriver:

Det vil jeg godt tro...  Puuh håber da jeg lære at styre den speeder ordentlig... 

det kommer med tiden  bare rolig

Anmeld

20. april 2012

Nessie

Mira0911 skriver:

Og hvad sagde kæresten så lige.. "Ja, hun har ret" Altså dig Lene... 

Amen jeg synes de var store og det var kun den ene som var tam nok til at man kan holde den, men det er ikke altid man kan komme til den...

Det har været en fantastisk dag...  

Ha ha, dér kan du bare se  En vaskebjørn i favnen til dig, ved næste visit  Og husk lige at tage et billede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.