Er der en sød hæklepige derude et sted?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2012

mariamiss6

Zette skriver:

Jeg skal lave mad nu, men vi stakles helt sikkert ved i aften  

Den er go fin, jeg skal ud og handle, og købe mad hos andre  

Anyways, jeg får gæster i aften, så jeg ved ikke om jeg får tid til at hoppe på

Nåh, men følg den sidste video jeg satte ind, den tror jeg godt du kan klare

Ellers hedder det på engelsk: Crochet in the round, starting with a chain  - så kan du søge lidt på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

mariamiss6

Zette skriver:

Mangler videoen..... 

Den er der nu, i det ondlæg hvor jeg oprindeligt ville kaste den ind

Og NU skal jeg støvsuge, og SÅ køre.....

Hey, kom her, så støvsuger du, mens jeg hækler  

Har krafthelvede spasser mega meget ondt i mit bækken.... På 3. dagen... Suk, er ikke engang gravid hehe....

Anmeld

21. april 2012

smokin

mariamiss6 skriver:

Den er der nu, i det ondlæg hvor jeg oprindeligt ville kaste den ind

Og NU skal jeg støvsuge, og SÅ køre.....

Hey, kom her, så støvsuger du, mens jeg hækler  

Har krafthelvede spasser mega meget ondt i mit bækken.... På 3. dagen... Suk, er ikke engang gravid hehe....

Malou startede lige med at brække sig ud over det hele i går efter jeg var logget af, så garnet har ligget stille. Men min moster kommer i dag så jeg håber fandeme hun kan hjælpe. Irriterende med dit bækken. Jeg har ofte problemer med haleBenet. Det er altså heller ikke fedt :/ og jeg er heller ikke gravid haha

Anmeld

21. april 2012

mariamiss6

Zette skriver:

Malou startede lige med at brække sig ud over det hele i går efter jeg var logget af, så garnet har ligget stille. Men min moster kommer i dag så jeg håber fandeme hun kan hjælpe. Irriterende med dit bækken. Jeg har ofte problemer med haleBenet. Det er altså heller ikke fedt :/ og jeg er heller ikke gravid haha

Nårh lille malou.... Fint din moster kommer så hun kan hjælpe dig med det hækletøj....

Husk at bed hende lære dig den der magiske cirkel der Den er altså god at kunne

Anmeld

21. april 2012

smokin

mariamiss6 skriver:

Nårh lille malou.... Fint din moster kommer så hun kan hjælpe dig med det hækletøj....

Husk at bed hende lære dig den der magiske cirkel der Den er altså god at kunne

Så er jeg nået til punkt 15  Det havde jeg ikke troet... Men jeg kan ikke elt se hvordan jeg laver den mindre nu....

Anmeld

21. april 2012

smokin

Altså der står hækl hver 12. Og 11. Maske sammen  Hækl en omgang uden indtagning.

Så det jeg forstår er at jeg skal gøre den mindrecher 12.og 11. Løkke... Og derefter en hel runde uden atøgler noget... 

Anmeld

21. april 2012

mariamiss6

Zette skriver:

Altså der står hækl hver 12. Og 11. Maske sammen  Hækl en omgang uden indtagning.

Så det jeg forstår er at jeg skal gøre den mindrecher 12.og 11. Løkke... Og derefter en hel runde uden atøgler noget... 

ja. så når du skal hækle 2 masker sammen, i fastmaske, skal du stikke igennem 11 løkke, trække snoren med tilbage, stikke igennen den næste,trække snoren med tilbage,og så hele vejen igennem. så har du trukket to masker sammen til 1. og nej på næste omgang skal du ikke gøre noget.

Anmeld

22. april 2012

mariamiss6

Zette skriver:

Hov, jeg glemte... Du skal hækle 11. og 12. maske sammen til 1. På hele omgangen... Det vil sige vidst nok 4 gange på SAMME omgang, ind til du har 72 sting/masker på den omgang. Og på NÆSTE omgang skal du så ikke gøre noget, andet end at haækle fastamsker, omgangen rundt....

Næste runde er så 10. og 11. maske der hækles sammen (sikkert også 4 gange) på en omgang, og SÅ en omgang uden at tage ind eller ud...

O.s.v O.s.v.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.