Linse fra bryggen går amok da hun ser en mand slå hans hund

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2012

wamse

kiwilouise skriver:

jeg har ikke rigtig brudt mig om hende indtil jeg så det her klip. der ville jeg ønske jeg havde det i mig som hun har der

Jeg synes simpelthen hun er herrefed, fordi hun er så ligeglad med, hvad andre tænker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

chael

Kay skriver:

også her... det er ikke iorden at slå dyr!!!

Det er sgu da heller ikke ok hun slår på ham.

Hun er da ikke en skid bedre.

Man skal ikke slå uanset hvad, så må hun da heller melde det et sted!!

Anmeld

20. april 2012

MortilElias2010

chael skriver:

I afsnittet kommer politiet skam også, men de gør intet ved det, da det er hans hund - så at melde det, er som at spytte i modvind. Er glad for at hun trods alt reagerede!

Anmeld

20. april 2012

chael

MortilElias2010 skriver:

I afsnittet kommer politiet skam også, men de gør intet ved det, da det er hans hund - så at melde det, er som at spytte i modvind. Er glad for at hun trods alt reagerede!

Men hvem giver lov til at slå??

Vi er helt enige om, at behandlingen af hunden og manden og damen var total dumme!!

Men hun er jo ikke bedre fordi hun begynder at slå. Så et hun jo på deres niveau!!

Jeg havde haft langt mere respekt hvis hun bare havde holdt den. Det var jo hende damen der begyndte, hende med hunden.

Men at slås på den måde, det er i mine øjne formålsløst.

Anmeld

20. april 2012

mpr

wamse skriver:

Jeg synes sgu Linse er mega sej

Enig

Det er aldrig i orden at slå sit dyr! Syntes det var fedt at hun turde lægge sig ud med ham

Anmeld

20. april 2012

Chevro

Princesspigen skriver:

jeg har dyb respect for den måde familien kessler behandler deres dyr eller andre dyr for den sags skyld!

stephanie gik os amok i sidste uge på en mand hvis hund randte rundt på vejen..   

ville ønske alle i dk behandlede deres dyr lige så godt

Præcis

Anmeld

20. april 2012

Kay

kiwilouise skriver:

hahah  kunne lige forestille mig dig rende rundt med kæmpe dunk og fyldt med hormoner  og så tænde af på den idiot

ja... ville gå fuldstendig amok... hormonella amok...

Anmeld

20. april 2012

Camilla <3

kiwilouise skriver:

ja man bliver virkelig gal  det værste er at han fortsætter da han opdager der er kamera på

Jeg kan slet ikke ha' sådan noget! Har lyst til at give ham en r*vfuld af en anden verden!  Forsvarsløse dyr. Det knuser godt nok mit hjerte. Stakkels hund .. 

Anmeld

20. april 2012

Kay

chael skriver:

jeg siger ikke det er iorden hun slår på ham... men hvi der stod en kælling og skubbede min veninde eller på mig... ville jeg da også pande hende en... og hvis en mand "angræb" mig på den måde ville jeg da også slå igen...

Anmeld

20. april 2012

Chevro

chael skriver:

Men hvem giver lov til at slå??

Vi er helt enige om, at behandlingen af hunden og manden og damen var total dumme!!

Men hun er jo ikke bedre fordi hun begynder at slå. Så et hun jo på deres niveau!!

Jeg havde haft langt mere respekt hvis hun bare havde holdt den. Det var jo hende damen der begyndte, hende med hunden.

Men at slås på den måde, det er i mine øjne formålsløst.

Det er bare mere ligeværdigt at slås mod et menneske, end at slå på et forsvarsløst dyr!
Jeg kan blive helt arrig hvis jeg ser nogle slå generelt! Det er så forkert, men ville foretrække at slås mod en med samme muligheder for at give igen.

Håber det giver lidt mening.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.