Linse fra bryggen går amok da hun ser en mand slå hans hund

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2012

kiwilouise

Dinna88 skriver:

det gjorde jeg også, men jeg havde nok ikke vundet

hahah  det tror jeg heller ikke hun havde hvis hendes veninde ikke havde hjulpet hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

Camilla <3

Uhh!! Sidder og bliver så gal på ham manden!! 

Man slår ikke på Dyr!! 

Hvor er det godt gjort af Linse! 

Anmeld

20. april 2012

kiwilouise

Månsson skriver:

Der er jeg bare en kylling må jeg sige, men nok os derfor jeg har en ren straffeattest og hun ik har ha ha ha

så længe det er pga dyrene at hun ting stående på sin straffeattest så tager jeg kun hatten af for det

Anmeld

20. april 2012

kiwilouise

wamse skriver:

Jeg synes sgu Linse er mega sej

jeg har ikke rigtig brudt mig om hende indtil jeg så det her klip. der ville jeg ønske jeg havde det i mig som hun har der

Anmeld

20. april 2012

L&V

kiwilouise skriver:

så længe det er pga dyrene at hun ting stående på sin straffeattest så tager jeg kun hatten af for det

Det har du ret i

Anmeld

20. april 2012

Dinna88

kiwilouise skriver:

hahah  det tror jeg heller ikke hun havde hvis hendes veninde ikke havde hjulpet hende

Nej Men lidt er bedre end ingenting.

Anmeld

20. april 2012

kiwilouise

Chancen skriver:

Uhh!! Sidder og bliver så gal på ham manden!! 

Man slår ikke på Dyr!! 

Hvor er det godt gjort af Linse! 

ja man bliver virkelig gal  det værste er at han fortsætter da han opdager der er kamera på

Anmeld

20. april 2012

kiwilouise

Kay skriver:

også her... det er ikke iorden at slå dyr!!!

hahah  kunne lige forestille mig dig rende rundt med kæmpe dunk og fyldt med hormoner  og så tænde af på den idiot

Anmeld

20. april 2012

MortilElias2010

Har reageret på samme måde i flere tilfælde både mht. dyr og børn! Og det er dejligt at se hun reagerer.

I Spanien er der en helt anden holdning til dyr, samt mange andre lande, Rusland, Rumænien, Polen, Egypten etc.

Google/youtube: Kina hundekød/kattekød/ etc. bare som eksempel.

Og herhjemme på mange landbrug er vi ikke heller ikke meget bedre... er der efterspørgsel - er der udbud.

Som hun beskriver det, så tænker man ikke på konsekvenserne, klappen går bare ned og man ved instinktivt bare at her skal der reageres.

En enkelt gang blev jeg ndsaget til at ringe til en kammerat, da ham jeg skældte ud truede mig på livet og løb efter mig. Han var der heldigvis inden for et par minutter til at tale ham til ro

En anden gang var det en alkoholiker på stranden, der slog sin hund - hans sidste ord var: Ja gå hjem og få den i røven af en stor neger for det vil du jo så gerne Vor herre til hest, en argumentation.

Jeg har ikke som sådan dyb respekt for hele familiens måde at håndtere dyr på, der var jo en ret klar modsætning ifh. til Linses mor i samme program, som nok kunne klare et par henvendelser ifb. med hendes lille hund, hun forsøger at proppe ned i en cykelkurv..  

Anmeld

20. april 2012

.....

Jeg kan sagtens forstå hende, at hun reagere som hun gør..Det er bare ikke i orden det der! og hans kone/kæreste er da dum som en dør at se på..ARGH!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.