Har reageret på samme måde i flere tilfælde både mht. dyr og børn! Og det er dejligt at se hun reagerer.
I Spanien er der en helt anden holdning til dyr, samt mange andre lande, Rusland, Rumænien, Polen, Egypten etc.
Google/youtube: Kina hundekød/kattekød/ etc. bare som eksempel.
Og herhjemme på mange landbrug er vi ikke heller ikke meget bedre... er der efterspørgsel - er der udbud.
Som hun beskriver det, så tænker man ikke på konsekvenserne, klappen går bare ned og man ved instinktivt bare at her skal der reageres.
En enkelt gang blev jeg ndsaget til at ringe til en kammerat, da ham jeg skældte ud truede mig på livet og løb efter mig. Han var der heldigvis inden for et par minutter til at tale ham til ro 
En anden gang var det en alkoholiker på stranden, der slog sin hund - hans sidste ord var: Ja gå hjem og få den i røven af en stor neger for det vil du jo så gerne
Vor herre til hest, en argumentation.
Jeg har ikke som sådan dyb respekt for hele familiens måde at håndtere dyr på, der var jo en ret klar modsætning ifh. til Linses mor i samme program, som nok kunne klare et par henvendelser ifb. med hendes lille hund, hun forsøger at proppe ned i en cykelkurv..
Anmeld