nye ringe - ny forlovelse - ny dato?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

ja, det kan man ligeså godt jo

held og lykke, håber i finder noget der virker for jer  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Øv hvor surt.
Hvem har designet ringene?
Ville nok købe nye, med den gamle dato og så gemme din og få den smeltet om til et nyt smykke. :-)

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

20. april 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

held og lykke, håber i finder noget der virker for jer  

tusind tak

Anmeld

20. april 2012

mpr

Anonym skriver:

hej alle.

min kæreste og jeg blev forlovet den 30.03.10, og har selvfølgelig ring på.
her to år efter, (lidt før 2årsdagen for forlovelsen) smider han sin ring væk. han er sammen med nogle kammerater, og skal trække en af dem op af en sump ude ved en sø, og tager derfor sin ring af (han tager den tit af, for ikke at ridse den eller andet, når han laver noget fysisk) og ligger den i sin bukselomme, samme lomme som sin mobil. han har nogle papfar jogginbukser på. men han glemmer at tage ringen på bagefter, og har jo sin mobil oppe og nede af lommen tit.
derefter kører de i spar, hjem til en af dem, senere henter han mig, og vi skal på sygehuset med hans far.
ringen kan være mange steder, og han har ledt overalt af de steder, han har været. han har ovenikøbet købt en metaldetektor, for at lede efter den diverse steder udenfor.
altsammen uden held

jeg føler ikke rigtigt, vi er forlovet, når han ikke har sin ring mere. jeg er jo pige - jeg går normalt med ringe, og har en på hver hånd. jeg går stadigvæk med min forlovelsesring, da jeg for alt i verden ikke vil undvære den!

jeg savner og mangler bare, han har sin på. jeg ved godt, mange af jer nu vil tænke "slap af - det er bare en ring" men nej, det er ikke bare en ring for os. han er selv rigtig ked af det, og han tænkte mere på ringen, end sin far på sygehuset.
vi var i mange butikker (tror ik, 30 kan gøre det), for at vælge ringe, og der var kun dette ENE par, vi kunne lide. vi så dem ikke flere steder. og den butik, vi købte dem i, har lukket, da ejeren gik på pension.

jeg går med tanken om, om vi skal ud og købe nye ringe, selvom jeg så vil tænke "nye ringe - ny forlovelse - ny dato" og den tanke gør mig skør!

hvad ville i gøre i sådan en situation? ville i købe nye ringe, eller hvad ville i gøre? vores plan var, at vi skulle beholde disse ringe, til vi engang skal giftes, og få graveret ny dato i den, hvilket jo ikke kan lade sig gøre nu.

Kan rigtig godt forstå du er ærgerlig over det, og kan godt forstå din kæreste har dårlig samvittighed, herhjemme er ringene også meget vigtige og vi har det lidt lige som jer ringene SKAL være ens det er ligesom en måde og sige "vi høre sammen kun os" Men tænker ikke på at det er en ny dato i skal have i men ja jeg ville købe to nye ringe men bare få skrevet samme dato i Det er selvfølgelig rigtig træls hvis i ikke kan få dem magen til men ellers kig rundt og find nogen i bare forelsker jer i

Anmeld

20. april 2012

Anonym trådstarter

Chel1992 skriver:

Kan rigtig godt forstå du er ærgerlig over det, og kan godt forstå din kæreste har dårlig samvittighed, herhjemme er ringene også meget vigtige og vi har det lidt lige som jer ringene SKAL være ens det er ligesom en måde og sige "vi høre sammen kun os" Men tænker ikke på at det er en ny dato i skal have i men ja jeg ville købe to nye ringe men bare få skrevet samme dato i Det er selvfølgelig rigtig træls hvis i ikke kan få dem magen til men ellers kig rundt og find nogen i bare forelsker jer i

vi har været lidt ude og kigge idag, og fandt nogen, der mere eller mindre er magen til, dog var de meget bredere, og jeg har ekstremt små fingre, så ringen ville fylde næsten hele det nederste led på min finger, og det ville se rigtig dumt ud. men vi har også aftalt, at vi skal kigge i en masse butikker, før vi bestemmer os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.