nye ringe - ny forlovelse - ny dato?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2012

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Så må han jo lade være med at smide den væk..

Ej jeg ved jo godt det ikke er så enkelt, men når nu det ikke helt er en mulighed.

Men ellers så prøv at snakke med en sølvsmed, måske de kan lav en "matchende" ring, der ikke er mage til.. sølv ringe er jo ikke vildt dyrer..

har sagt det samme til ham.

ja, det kunne vi prøve..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

Princesspigen

jeg ville nok vælge at se det som en mulighed for at forny forlovelsen.. nye ringe men den gamle dato på, og så gøre noget ud af den dag i får de nye ringe, tage ud og spise eller fejre det på anden vis...  

Anmeld

20. april 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

jeg ville nok vælge at se det som en mulighed for at forny forlovelsen.. nye ringe men den gamle dato på, og så gøre noget ud af den dag i får de nye ringe, tage ud og spise eller fejre det på anden vis...  

det var da i hvert fald en positiv måde at se tingene på
en rigtig god mulighed - tror jeg vil lufte det for kæresten.

Anmeld

20. april 2012

Clisolka

Princesspigen skriver:

Jeg ville se det på den samme måde 

Nye ringe, men med den gamle dato 

Anmeld

20. april 2012

Kofoed.

Tænker, når i skal giftes skal i vel have nye ringe, så hvor lang tid er der til brylluppet, så kan det ikke vente til den tid? Han vil alligevel ikke bruge den bagefter.

Anmeld

20. april 2012

Babymor 44

Hejsa,

Min forlovede har ikke ring på, da han ikke må bruge den arbejdsmæssigt p.g.a. faren for at få fingeren ødelagt...

Så længe du stadig har din på, har I jo stadig et symbol (som det jo reelt er) på, at I er forlovede

Lad være med at spilde krudt på at ærgre jer, - hvis I ikke kan holde ud at det kun er dig, der har en ring, så vil jeg foreslå at I begge får ny ringe, med den oprindelige dato i - og så gemmer din nuværende ring til at lave et smykke  til jeres førstefødte !?

Weekend-knus - og nu ingen panik... husk at I elsker hinanden - det er DET der tæller

Anmeld

20. april 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

det var da i hvert fald en positiv måde at se tingene på
en rigtig god mulighed - tror jeg vil lufte det for kæresten.

mange fornyer vielsen efter et par år, hvorfor ikke forny forlovelsen og så fejre det med nye ringe og gøre det til noget godt..  

Anmeld

20. april 2012

Princesspigen

Babymor2010 skriver:

Jeg ville se det på den samme måde 

Nye ringe, men med den gamle dato 

mange fornyer vielsen efter et par år, hvorfor ikke forny forlovelsen og så fejre det med nye ringe og gøre det til noget godt..

Anmeld

20. april 2012

chael

Altså hvis det betyder så meget, så ja, så køb et nyt sæt ringe. Men behold jeres dato. Det er jo den dag i valgte at forlove jer, uanset hvad

*C

Anmeld

20. april 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

ja, det kan man ligeså godt jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.