Darling<3 skriver:
Selvfølgelig må du/man være irriteret, men det hjælper ligesom bare ikke en disse
Hehe...
Hvorfor er det forkert at man kan oprette anonyme tråde? Hvis det er noget man er flov over eller bare ikke vil stå frem - så er det da kanon at man kan "gemme" sig - men hvis man udnytter det så bliver man jo også afsløret, så det er ikke noget jeg kan få ondt i r*ven over
Hæh, nej, det hjælper nok ikke. Jeg kunne jo også bare tage mig sammen og sende en mail til admin og høre om de vil ændre det, men det har jeg ikke fået gjort.
Åh, det med anonymiteten er en længere diskussion, og noget rent principielt. Jeg mener at man skal stå ved sine holdninger. Tit bliver ano brugt til at starte diskussioner hvor man kritiserer andre (mere eller mindre tydeligt). Og jeg er af den holdning at hvis man vil træde andre folk over tæerne, så må man stå frem som den man er. Alt andet er kujon-agtigt.
Derudover (men dette er ikke så vigtigt) bruger folk ano til ting der virkelig ikke burde kunne give mulighed for ano. Et par aktuelle eksempler: Er der andre der ikke har fået børnepenge, er kommet til at spise 2 år gamle piller, Emmaljunga hvilken farve, jobinterview, hvem havde I med til fødslen o.s.v.
Admin argumenterer for anonymitet ved at folk der f.eks bliver banket af kæresten skal kunne skrive anonymt så de ikke kan googles. Altså - for det første har jeg set MEGET få af sådanne tråde i de to år jeg har læst med herinde. For det andet er det meget nemt at lave en profil hvor man ikke skriver sit eget fulde navn - og dermed ikke kan googles (sådan er langt de fleste profiler herinde alligevel). Så jeg synes ikke at det er en legitim årsag.
Menmenmen - der vil sikkert altid være ting der irriterer én ved diverse fora. Det er jo ikke mig der bestemmer herinde, og fred være med det, men derfor vil jeg stadig have lov til at brokke mig. Måske de en dag vil lytte til mig, hæhæh!

(undskyld til TS at tråden blev afsporet lidt her)
Anmeld