Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
HVORDAN SLETTER MAN ET AF SINE EGNE INDLÆG??? har sådan fortrudt...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Prøv skriv til staff. Du kan nemlig ikke slettet det selv.
Umiddelbart kan det ikke lade sig gøre, men prøv at skrive direkte til en moderator. Alternativt kan du få den låst, så forsvinder den nok hurtigt igen...
Held og lykke
du kan ik slette det... men du kan køre markøren hen i venstre side af dit indlæg oppe i toppen så burde "ret indlæg" (eller noget i den stil) komme frem... så kan du jo slette teksten og erstatte den af noget andet... fx. et punktum eller en smily
Janni. skriver: Prøv skriv til staff. Du kan nemlig ikke slettet det selv.
Tak. Jeg har faktisk anmeldt det, og skrevet jeg har fortrudt...
Kay skriver: du kan ik slette det... men du kan køre markøren hen i venstre side af dit indlæg oppe i toppen så burde "ret indlæg" (eller noget i den stil) komme frem... så kan du jo slette teksten og erstatte den af noget andet... fx. et punktum eller en smily
Tak - det prøver jeg
FjolleTrold skriver: Tak. Jeg har faktisk anmeldt det, og skrevet jeg har fortrudt...
Super så fjerner de det nok for dig snart.
Janni. skriver: Super så fjerner de det nok for dig snart.
Det håber jeg - jeg kan heller ikke rette i det. Så de må meget gerne slette det.... NU
FjolleTrold skriver: Tak - det prøver jeg
haber det lykkeds... men jeg er lidt nys på hvad du vil ha slettet
Simpelthen så f*cking irriterende at man ikke kan slette indlæg på det her forum.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128