Tøsen* skriver:
Hermed en lidt forsinket update. 
Alle mine prøver så rigtig fine ud og scanningen gik også rigtig godt. Jeg havde rigtig fint med æg og min livmoder så også flot ud.
Kærestens sæd derimod var ikke for god
Det er noget med, at man i en sædprøve skal kunne måle ca. 20 millioner sædceller, men i kærestens prøve kunne de kun måle 5 millioner. Dog lå hans svømmere over gennemsnittet ang. deres hurtigthed
Kæresten skal aflevere en ny sædprøve i Juni månede (Da der åbenbart skal gå 3 mdr. fra den første blev afleveret) og han er nu startet op på zink, folinsyre og D-vitaminer for at se om det kan hjælpe. Nogle prøver retter sig, og andre gør ikke.
Lige meget hvad kommer vi ikke igang med behandling før efter August månede grundet kæresten skal aflevere ny sædprøve
Det er jeg lidt trist over. De håber at kunne give os svar, på den nye sædprøve inden de går på sommerferie i uge 29, 30 og 31 - jeg håber det lykkedes for vi rejser selv sydpå i 3 uger i uge 32,33 og 34.
De snakkede kort om to forskellige behandlingsformer som de pt. ville tilbyde os. Den ene er inseminering og den andern er reagensglas. Inseminering er det ikke også den de kalder for IVF mon?
Lige noget positivt her til sidst: Dronninglund fertilitetsklinik ligger nr. 1 i DK

Øv at kærestens sæd ikke var i top

jeg håber for jer den retter sig op til næste prøve!
Kan godt forstå, at du synes det er træls det bliver skubbet, kender fornemmelsen, her er det dog mig, og fordi jeg er blevet sygemeldt med stress, men det har også sat os 3 måneder tilbage ca.
IVF er reagensglas, der hvor de tager æg ud og befrugter dem i et petriglas

jeg tror insiminition hedder IUI efter hvad jeg har gættet mig til herinde

Vi er direkte i IVF derfor har jeg ikke meget forstand på IUI

Jeg håber I kan få svar på alle jeres spørgsmål inden I rejser på en dejlig ferie
Anmeld