Jordbær/flødecreme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Månsson skriver:

Hva med at lave det som flødebolle fyld altså piske æggehvider blande med sukkerlage også blande bærhælløjet i også bage det let eller tror jeg husblast er det bedste du kan bruge

Du siger sq da noget..
Nu spørger jeg nok dumt, men sukkerlage, hvad er det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

L&V

LouiseVous skriver:

Du siger sq da noget..
Nu spørger jeg nok dumt, men sukkerlage, hvad er det

Bare 150g sukker til 1dl vand der koges til det bliver gyldent i kanten også ska det hældes forsigtigt i æggemassen og piskes i 15min bliver så lækkert

Anmeld

20. april 2012

Kay

når jeg laver lagkage fyld af bær og flødeskum går det fint... giver bærne et opkog med vanilie stang og lidt vand og så blender jeg dem... putter husblast i mens det stadig er varmt (husblasten har selvfølgelig ligget i blød først... og når der så er koldt vender jeg det i flødeskum... flødeskummet har jeg pisket lidt ekstre stift så det kan holde formen

det tror jeg vil funge fint inden i muffins

Anmeld

20. april 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Kay skriver:

når jeg laver lagkage fyld af bær og flødeskum går det fint... giver bærne et opkog med vanilie stang og lidt vand og så blender jeg dem... putter husblast i mens det stadig er varmt (husblasten har selvfølgelig ligget i blød først... og når der så er koldt vender jeg det i flødeskum... flødeskummet har jeg pisket lidt ekstre stift så det kan holde formen

det tror jeg vil funge fint inden i muffins

Må prøves

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.