Vil I høre, hvad jeg tror, jeg beslutter mig for?!? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2012

Omonigho

Hejsa

God plan!

Det er ikke rigtigt at man ikke er glad for at optage sygeplejersker i DK, jeg har hele 2 på mit hold!! De får en del merit, men bliver ikke hurtigere færdige end os andre.

Held og lykke med det hele, håber det lykkes for dig. Det er jo et fantastisk studie, som man ikke kan andet end at nyde.

hilsen Julia (jordemoderstuderende)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2012

sne190810

celkt skriver:

det er rigtigt du kan søge. Men de siger selv derinde, at de hellere vil optage studenter frisk fra gymnasiet, - har du en sygeplejeuddannelse skal du søge på kvote to, og har ikke gode chancer for at blive optaget. Det er endnu en af tåbelighederne ved det danske uddannelsessystem...

Det har jeg aldrig hørt om.

Jeg har netop for nogle uger siden, læst en artikel om at de netop øget antallet af kvote 2 ansøgere fordi de var mere engagerede og mere målbevidste, hvis man kan sige det sådan.
Har fundet artiklen, så du kn da selv lige læse den Det er længere nede i artiklen det præcist står.

http://www.metroxpress.dk/nyheder/kvote-2-studerende-er-lige-sa-hurtige/KOblch!xzT9b7xIsZHBY/

Anmeld

21. april 2012

Victoriasmor88

Jeg går også på sygeplejerskeuddannelsen i Svendborg Den kan anbefales 

Anmeld

21. april 2012

Kløver

Lyder da som en super god ide

Anmeld

21. april 2012

celkt

Omonigho skriver:

Hejsa

God plan!

Det er ikke rigtigt at man ikke er glad for at optage sygeplejersker i DK, jeg har hele 2 på mit hold!! De får en del merit, men bliver ikke hurtigere færdige end os andre.

Held og lykke med det hele, håber det lykkes for dig. Det er jo et fantastisk studie, som man ikke kan andet end at nyde.

hilsen Julia (jordemoderstuderende)

derfor bliver det nok i sverige, da jeg så kan spare to års uddannelse...

men lad os nu se... :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.