Hun finder jo ALDRIG en kæreste!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2012

Lusi

Hun er sådan én jeg får sygt meget lyst til at slå lidt på!! Magen til led biaaaatch.. Håber godt nok aldrig hun får en kæreste, fortjener hun da overhoved ik!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

banana3

Joyce1986 skriver:

Hun er simpelthen frygtelig!

Hun finder ALDRIG en fyr og jeg forstår faktisk ikke hvordan hun kan have nogle veninder/ venner, for hun er da så selvoptaget, at det er til at brække sig over..

LIGE MINE ORD 

Anmeld

19. april 2012

banana3

Lykke86 skriver:

Hun er sådan én jeg får sygt meget lyst til at slå lidt på!! Magen til led biaaaatch.. Håber godt nok aldrig hun får en kæreste, fortjener hun da overhoved ik!

Anmeld

19. april 2012

tarkoflen

I det nye Woman blad er der sådan en "oversigt" over single prinser rundt om i verden, hvor man kan klippe et ansigt ud af den, man gerne vil giftes med og så en plads til en selv.... Skal vi gætte på, at hun er på pletten og klar til at blive scoret af en af dem?

Hun er sgu dummere end diselolie og en mere umoden pige, skal man da vist lede længe efter, hvis det eneste hun vil have er penge og at være en hollywood frue...

Sikke et ideal.... Hendes forældre må være stolte

Anmeld

20. april 2012

dpb

An&Jo skriver:

Hende Melanie fra "for lækker til love" hun er simpelthen så kritisk og overfladisk at det er til at blive vanvittig af..

Hun må dæleme have nogle høje tanker om sig selv, jeg kan bare ikke se hvor de kommer fra, for så smuk er hun sq ikke..

Jeg skal have en mand der har mange penge og som kan forsørge mig, og jeg vil gerne bo i hollywood

ja dream on tinker jeg, get finder man altså ikke bare lige sådan..

enten har den pige et meget urealistisk syn på verden, eller også så tror hun at hun er bedre end alle andre..

Har kun set programmet et fåtal af gange, så har ikke styr på navnene Men rent generelt er mit indtryk at ingen af dem får sig en kæreste, før man har fundet ud af hvordan man kan klone mennesker... for de er jo så forelskede i dem selv at det er til at brække sig over

Qnuz

Anmeld

20. april 2012

wamse

Har set programmet nogle gange, og jeg synes godt nok, at der generelt er mennesker, som jeg har svært ved at forstå, og synes ofte, at de er direkte utiltrækkende pga deres personlighed.

Men jeg sidder sgu også og tænker, hvor det præcis er gået galt, siden de er så selvoptaget og blinde for egne fejl og mangler. Jeg håber sgu godt nok ikke, at jeg lærer mine børn sådan nogle egenskaber. For hvis mit barn opfører sig sådan, så ville jeg godt nok sætte noget tid af til selvransagelse, for jeg må have fejlet fælt et sted i opdragelsen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.