Hun finder jo ALDRIG en kæreste!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2012

Troldemommi

An&Jo skriver:

Hende Melanie fra "for lækker til love" hun er simpelthen så kritisk og overfladisk at det er til at blive vanvittig af..

Hun må dæleme have nogle høje tanker om sig selv, jeg kan bare ikke se hvor de kommer fra, for så smuk er hun sq ikke..

Jeg skal have en mand der har mange penge og som kan forsørge mig, og jeg vil gerne bo i hollywood

ja dream on tinker jeg, get finder man altså ikke bare lige sådan..

enten har den pige et meget urealistisk syn på verden, eller også så tror hun at hun er bedre end alle andre..

jeg har helt ondt af den fyr hun er på date med, tænk at sidde og blive kritiseret af sådan en uopdragen kælling :-)

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

Hun er FORFÆRDELIG!!!!!!!!

Anmeld

19. april 2012

blomst84

Hun er jo decideret led overfor andre mennesker ! Syntes hun i hvert afsnit gør en fyr ked af det... Hun må have høje tanker om sig selv.. 

Anmeld

19. april 2012

An&Jo

blomst84 skriver:

Hun er jo decideret led overfor andre mennesker ! Syntes hun i hvert afsnit gør en fyr ked af det... Hun må have høje tanker om sig selv.. 

jaja, den her gang sagde han at han syntes det var akavet og at hendes personlighed var, og så kunne han ikke lige få sig til at sige det, og så siger hun bare fantastisk..

hvis jeg nogensinde får en datter som hende, så bliver jeg den første i danmark til direkte at spære mit barn inde med hængelås og hele lortet, hun fik ikke lov til at te sig sådan der overfor andre mennesker

Anmeld

19. april 2012

An&Jo

bullerbassen skriver:

Jo en 12 årige pige de er sku nogle spøjse mennesker med meget høje forventningen om sig selv

ja så lille ne pige håber jeg da ikke han stræber efter..

Anmeld

19. april 2012

bullerbassen

An&Jo skriver:

ja så lille ne pige håber jeg da ikke han stræber efter..

Det tror jeg såment ikke bare måske ikke så realistisk, hvis du spørg mig

Anmeld

19. april 2012

l.kjoeller

An&Jo skriver:

Hende Melanie fra "for lækker til love" hun er simpelthen så kritisk og overfladisk at det er til at blive vanvittig af..

Hun må dæleme have nogle høje tanker om sig selv, jeg kan bare ikke se hvor de kommer fra, for så smuk er hun sq ikke..

Jeg skal have en mand der har mange penge og som kan forsørge mig, og jeg vil gerne bo i hollywood

ja dream on tinker jeg, get finder man altså ikke bare lige sådan..

enten har den pige et meget urealistisk syn på verden, eller også så tror hun at hun er bedre end alle andre..

helt enig. syns det gælder for mange af dem i programmet. hun sir "at det er spild af tid at ligge an på hende hvis man ikke har penge", men hvorfor tror hun selv en mand med penge ville vælge hende ?? han ville nok foretrække en der også selv havde noget at bidrage med

Anmeld

19. april 2012

Mettefpigen

Hvis han ikk har nogle penge, så kan han lige så godt droppe at komme over til mig

Anmeld

19. april 2012

Mettefpigen

Min ærlige mening: Hun burde få et klap i hovedet for at se om der er noget derinde der kan hoppe på plads

Anmeld

19. april 2012

Lullaby

Kender hende ad omveje og hun er rimelig "billig" så det hele hænger ikke rigtig sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.