irriterende mennesker !!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2012

chael

Anonym skriver:

Jeg må troppe op lørdag   jeg skal nok give opdate ,,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

ønskebørn74

Anonym skriver:

Vi holdte børnefødselsdag for noget tid siden , min venindes barn tissede i bukserne og hun lånte et par bukser af mit barn . Nu er jeg i mellemtiden blevet uvenner med min veninde og det virker ikke helt som om jeg får bukserne igen . Det var ikke et par dyre fede bukser , men et par jeg har ledt længe efter da det er svært at finde bukser med elastik i taljen i så store størrelser , har et stort barn . Jeg har skrevet 2 gange , om hun evt gad sende dem , en af gangene svarede hun ja . Nu det 14 dage siden og jeg har stadig ikke set bukserne . Skrev for et par timer siden at jeg måtte køre ud til hende lørdag og at hun så måtte hænge dem nede på hoveddøren . Hun svarer stadig ikke . Syntes ikke det er fair . Hvad skal jeg gøre ??  Skal jeg bare glemme det og undvære ?

Du kører ud og henter dem ved spisetid uanmeldt!!! Det er dine bukser!!!

Anmeld

19. april 2012

FrkT

Jeg tror, at hvis det havde været mig, så var jeg kørt ud til veninden et tidspunkt hvor jeg vidste at chancen for at hun var hjemme var rigtig stor, og gerne hen af eftermiddagen hvor naboer osv. også er hjemme, og så ville jeg stille mig og HAMRE løs på døren indtil hun åbnede, og så bede om bukserne face to face.... tvivler på veninden har lyst til at naboerne skal opleve at hendes tidligere veninde står og laver en stor scene, også fordi de så ville få forklaringen på hvorfor det skete - altså fordi veninden ikke har givet noget tilbage hun har lånt...

Og i mine øjne er det i det store hele fuldkommen ligegyldigt om det er et par dyre bukser til flere 1000 kr eller om det er et par til 40 kr fra Bilka eller lignende, for det er PRINCIPPET i det. Synes IKKE det er okay ikke at aflevere noget man har lånt tilbage. Selvfølgelig kan alle glemme at de har lånt noget, men når man bliver mindet om det flere gange, som du har gjort overfor din veninde, så er det fandme bare om at få ydmyghedsklunset på og komme med de bukser med det samme, på trods af stridigheder og uvenskab!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.