irriterende mennesker !!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.136 visninger
12 svar
0 synes godt om
19. april 2012

Anonym trådstarter

Vi holdte børnefødselsdag for noget tid siden , min venindes barn tissede i bukserne og hun lånte et par bukser af mit barn . Nu er jeg i mellemtiden blevet uvenner med min veninde og det virker ikke helt som om jeg får bukserne igen . Det var ikke et par dyre fede bukser , men et par jeg har ledt længe efter da det er svært at finde bukser med elastik i taljen i så store størrelser , har et stort barn . Jeg har skrevet 2 gange , om hun evt gad sende dem , en af gangene svarede hun ja . Nu det 14 dage siden og jeg har stadig ikke set bukserne . Skrev for et par timer siden at jeg måtte køre ud til hende lørdag og at hun så måtte hænge dem nede på hoveddøren . Hun svarer stadig ikke . Syntes ikke det er fair . Hvad skal jeg gøre ??  Skal jeg bare glemme det og undvære ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

Ilya

Hvis hun virkelig er et så forsmået menneske, tror jeg godt, du kan skyde en hvid pil efter de bukser... Vær glad for at bukserne bare er en ting, og vær ekstra glad for, at hun ikke er din veninde mere, for den slags afstumpede mennesker er man sq bedre tjent uden.
Hvis hun ejede selvrespekt, ville hun da ikke gøre sig selv til tyv for et par bukser...

Anmeld

19. april 2012

Anonym trådstarter

Du har da bare så ret   Jeg er nu også glad for hun ikke er en del af mit liv mere , bare skuffet over at folk kan være sådan , det generer mig nok mere end at mangle bukserne , kender du det ??

Anmeld

19. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Åhhhhhh hvor jeg kender det! Min "veninde" lånte for ½ år siden en milliard film af mig, fordi hun tit kedede sig. Og begyndte at rykke for dem i Januar om jeg snart fik dem igen. Hun svarede ALDRIG!

Har heldigvis fået dem! - Eller, de er blevet afleveret til en anden veninde, som jeg er ret sikker på giver mig dem når hun ser mig igen.

Anmeld

19. april 2012

LilleLene

Anonym skriver:

Vi holdte børnefødselsdag for noget tid siden , min venindes barn tissede i bukserne og hun lånte et par bukser af mit barn . Nu er jeg i mellemtiden blevet uvenner med min veninde og det virker ikke helt som om jeg får bukserne igen . Det var ikke et par dyre fede bukser , men et par jeg har ledt længe efter da det er svært at finde bukser med elastik i taljen i så store størrelser , har et stort barn . Jeg har skrevet 2 gange , om hun evt gad sende dem , en af gangene svarede hun ja . Nu det 14 dage siden og jeg har stadig ikke set bukserne . Skrev for et par timer siden at jeg måtte køre ud til hende lørdag og at hun så måtte hænge dem nede på hoveddøren . Hun svarer stadig ikke . Syntes ikke det er fair . Hvad skal jeg gøre ??  Skal jeg bare glemme det og undvære ?

jeg havde kørt hjem til hende, uden at sige at man kom 

Anmeld

19. april 2012

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Åhhhhhh hvor jeg kender det! Min "veninde" lånte for ½ år siden en milliard film af mig, fordi hun tit kedede sig. Og begyndte at rykke for dem i Januar om jeg snart fik dem igen. Hun svarede ALDRIG!

Har heldigvis fået dem! - Eller, de er blevet afleveret til en anden veninde, som jeg er ret sikker på giver mig dem når hun ser mig igen.

Det er bare så tarveligt

Anmeld

19. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Anonym skriver:

Det er bare så tarveligt

Meget!

Anmeld

19. april 2012

Anonym trådstarter

LilleLene skriver:

jeg havde kørt hjem til hende, uden at sige at man kom 

Det er bare så pinligt når man ikke er på talefod mere

Anmeld

19. april 2012

chael

Tag dog hjem til hende, Face to Face og bed om dem.

I er vel voksne mennesker, selvom I er uvenner!!

De skal da bare afleveres. Og kan hun ikke finde ud af det, ja så ville jeg troppe op personligt!!

Håber du får dem igen. Og giv da gerne en Update

*C

Anmeld

19. april 2012

Anonym trådstarter

chael skriver:

Tag dog hjem til hende, Face to Face og bed om dem.

I er vel voksne mennesker, selvom I er uvenner!!

De skal da bare afleveres. Og kan hun ikke finde ud af det, ja så ville jeg troppe op personligt!!

Håber du får dem igen. Og giv da gerne en Update

*C

Jeg må troppe op lørdag   jeg skal nok give opdate ,,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.