Panodil - hvornår ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2012

Laura.

Flowers skriver:

Nu ved jeg ikke hvor gammel din datter er? Hvis jeg var i tvivl, ville jeg kontakte lægen/lægevagten og høre ad. Jeg selv ville godt turde give panodil når temp er så høj, ellers en kold klud på panden og ikke pakkes for godt ind, samt masser af køligt væske.

Min datter er et år. Hun har kun ble på og så får hun en masse væske. Så håber der snart sker noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

B&J

Laura. skriver:

Tak for dit svar.

Desværre har jeg ingen stikpiller, men flydende panodil. Og hun vil bare ikke have det, hun spytter det ud igen. Hun har kun ble på og jeg giver hende masser af væske. Så håber snart at feberen vil sænke sig.

man må ikke putte det flytende ned i noget saft?? vand mælk ja ved det ikke kender det ikke så godt

Anmeld

19. april 2012

Laura.

Pikku Myy skriver:

Hvad med at ringe og høre din læge ad? Jeg er ikke sikker på jeg ville give panodil ud fra det du beskriver. Jeg er lidt ambivalent over at det maskerer andre symptomer...

Nu er det desværre sådan at jeg næsten altid er på hold i telefonen i godt 10 min. når jeg ringer til lægen. Og nu hvor hun er så pyldret og har det så skidt, synes jeg det er lang tid at vente. Jeg kan heller ikke li` bare at give min datter medicin, men nu er det jo panodil og der står ikke på æsken at man skal rådføre sig med sin læge inden man giver det, medmindre man fejler nogle bestemte ting... det er dog ikke tilfældet her. Men alligevel spøger jeg herinde, inden jeg gør noget som helst, da jeg gerne vil høre hvad andre gør mod feber. Men kan godt forstå dig.

Anmeld

19. april 2012

Laura.

B&J skriver:

man må ikke putte det flytende ned i noget saft?? vand mælk ja ved det ikke kender det ikke så godt

Det står der intet om.. prøvede at dyppe nogle stykker ostehapser i det, men den gik ikke.. heh

Anmeld

19. april 2012

B&J

Laura. skriver:

Det står der intet om.. prøvede at dyppe nogle stykker ostehapser i det, men den gik ikke.. heh

hihihihi nej de er for kloge de små bøller

Anmeld

19. april 2012

Pikku Myy

Laura. skriver:

Nu er det desværre sådan at jeg næsten altid er på hold i telefonen i godt 10 min. når jeg ringer til lægen. Og nu hvor hun er så pyldret og har det så skidt, synes jeg det er lang tid at vente. Jeg kan heller ikke li` bare at give min datter medicin, men nu er det jo panodil og der står ikke på æsken at man skal rådføre sig med sin læge inden man giver det, medmindre man fejler nogle bestemte ting... det er dog ikke tilfældet her. Men alligevel spøger jeg herinde, inden jeg gør noget som helst, da jeg gerne vil høre hvad andre gør mod feber. Men kan godt forstå dig.

Jeg kan måske godt se at jeg vist mere skrev hvad jeg ikke vil gøre - sorry.

Det er skam ikke fordi jeg er imod medicin, jeg tror bare jeg ser feber som noget naturligt der sker i kroppen, og jeg ser ingen grund til at manipulere med det, hvis der ikke er nogen alvorlig grund. Det er min grundholdning, jeg kan se der er mange der er uenige med mig... Men når det er sagt, så kan jeg sagtens forstå at du gerne vil hjælpe din datter med at få det bedre!

Håber I har fået slået feberen ned!

Anmeld

19. april 2012

katrineoerum

Min læge har sagt at alt over 38, 5 i feber så skal de have noget pernodil for så har de det ikke godt. Men ring til din læge først....

Anmeld

19. april 2012

klmf

Jeg giver det hvis bassen er alment hårdt ramt af feber, han kan have 39 og være relativt upåvirket og være rigtig skidt på 38,5. Så det er tilstanden, der afgør det. Panodil er et dejligt middel, man skal bare være sikker på det ikke slører symptomer på noget andet hvis man giver det. God bedring

Anmeld

20. april 2012

Laura.

Pikku Myy skriver:

Jeg kan måske godt se at jeg vist mere skrev hvad jeg ikke vil gøre - sorry.

Det er skam ikke fordi jeg er imod medicin, jeg tror bare jeg ser feber som noget naturligt der sker i kroppen, og jeg ser ingen grund til at manipulere med det, hvis der ikke er nogen alvorlig grund. Det er min grundholdning, jeg kan se der er mange der er uenige med mig... Men når det er sagt, så kan jeg sagtens forstå at du gerne vil hjælpe din datter med at få det bedre!

Håber I har fået slået feberen ned!

Pyt med det, det skal du ikke tænke på. Vi fik ikke brug af panodil og i dag er hun frisk igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.