Panodil - hvornår ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.223 visninger
18 svar
0 synes godt om
19. april 2012

Laura.

Hej piger.

Min datter ligger med 39,4 i feber. Hun er meget pyldret og har det meget skidt. Jeg har noget børnepanodil som jeg købte første gang hun blev syg, men fik ikke noget af det dengang. Der står at det er feber nedsættende, men hvornår er det ok at give hende det ? Jeg tænker at 39,4 er højt nok. Hvad gør I andre for at få feberen ned ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

B&J

hvis vores dreng har 39 i feber får han en stik pille så han kan få lidt ro i kroppen ellers får han lov til at rende i ble masser af kold saft eller vand

Anmeld

19. april 2012

Flowers

Nu ved jeg ikke hvor gammel din datter er? Hvis jeg var i tvivl, ville jeg kontakte lægen/lægevagten og høre ad. Jeg selv ville godt turde give panodil når temp er så høj, ellers en kold klud på panden og ikke pakkes for godt ind, samt masser af køligt væske.

Anmeld

19. april 2012

An&Jo

her får han en hvis temperaturen overstiger 39, og han samtiig er rigtig mærket af det..

Så jeg vil mene at dit lille pus godt kan få en stikpille børnepanodil

Anmeld

19. april 2012

Pikku Myy

Hvad med at ringe og høre din læge ad? Jeg er ikke sikker på jeg ville give panodil ud fra det du beskriver. Jeg er lidt ambivalent over at det maskerer andre symptomer...

Anmeld

19. april 2012

Happiness

Laura. skriver:

Hej piger.

Min datter ligger med 39,4 i feber. Hun er meget pyldret og har det meget skidt. Jeg har noget børnepanodil som jeg købte første gang hun blev syg, men fik ikke noget af det dengang. Der står at det er feber nedsættende, men hvornår er det ok at give hende det ? Jeg tænker at 39,4 er højt nok. Hvad gør I andre for at få feberen ned ?

Hvis hun er påvirket af feberen ville jeg give hende det.

Sygeplejsken hos vores læge sagde noget klogt Vi synes heller ikke det er sjovt med feber, og et lille barn kan slet ikke forstå hvorfor det har det dårligt, og derved er det rigtig meget ubehageligt for baby/barnet at have feber.

Så hun anbefalede at give panodil hvis baby/barnet er påvirket af feberen. (meget pyldret, kan ikke finde ro, uoplagt, osv..)

Anmeld

19. april 2012

132319

Jeg tøver ikke med at give mine børn panodil hvis de har feber.

Generelt hvis de har det skidt, får den en stikpille. 

Anmeld

19. april 2012

serinasmor

serina får normalt panodil hvis hendes feber rammer 39,5 og det ikke har hjulpet at pille tøjet af hende ...

Anmeld

19. april 2012

Nadia&Daniel

B&J skriver:

hvis vores dreng har 39 i feber får han en stik pille så han kan få lidt ro i kroppen ellers får han lov til at rende i ble masser af kold saft eller vand

God bedring til bettepige

Anmeld

19. april 2012

Laura.

B&J skriver:

Tak for dit svar.

Desværre har jeg ingen stikpiller, men flydende panodil. Og hun vil bare ikke have det, hun spytter det ud igen. Hun har kun ble på og jeg giver hende masser af væske. Så håber snart at feberen vil sænke sig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.