An&Jo skriver:
Ja, jeg måtte overgive mig og blive hjemme med en noget klatøjet basse, og en noget klatøjet mor også, for det er ikke meget søvn jeg har fået i nat desværre.. han er nemlig stadig feberramt, og nu også på hans astma maske hveranden time.. 
Bassen havde det jo fint igår morges, og jeg afleverede ham derfor i dagplejen, men desværre var han ikke helt på toppen da jeg hentede ham, så jeg sagde at han nok ikke kom idag..
Han har ingen appetit haft, men den er dog ved at vende lidt tilbage, han spiser dog lige nu kun blommer og mariekiks, og det er altså fint nok til mig lige nu, så længe han får noget i maven..
Nu håber jeg at en hjemmedag med ekstra hygge og omsorg fra moar hjælper lidt, så han er frisk til at komme på weekend ved sin far fra imorgen af..
Så ja, han sidder lige nu i sofaen og ser barbapapa (på dansk) som min skønne lillebror og svigerinde har været så fantastiske at give ham i fødselsdagsgave sammen med en dvd med timmy tid.. 
Hans to favoritter, og barbapapa er jo nærmest umulig at opdrive på dansk.. 
Min søster på 5 år har 5 barbapapafilm på dansk. Så vidt jeg ved er hun vokset fra dem, og gider ikke længere se dem. kunne høre hende for dig om hun vil af med dem. Ved den ene er hvor de skal på rejse barbapapafamilien, så der en hvor Barbapapa har fødselsdag, og en hvor de skal på stranden. Kan virkelig ikke huske hvad de to andre er med, men det lige de tre hun har været gladest for så vi er blevet stopfodret med dem i tv'et. 
Anmeld