Fra timmy tid til Barbapapa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2012

An&Jo

Janni. skriver:

Stakkels pus, rigtig god bedring til ham. 

mange tak..

Ja det har vidst været hårdt at væreh am de sidste par dage..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

B&J

god bedring med lille manden og ja barbapapa er svær af finde... virkelig svær vil nemlig også gerne selv have dem

her hjemme hitter barbapapa og timmy og frode får som timmy stammer fra og post mand per og mickey og byggemand bob

men eller mest Hayao Miyazaki de film han har lavet især det levende slot så børne venlig er de ikke man han ELSKER ELSKER ELSKER DEM utroligt nok og kan navne på dem selv om det er møg svære navne

Anmeld

19. april 2012

An&Jo

B&J skriver:

god bedring med lille manden og ja barbapapa er svær af finde... virkelig svær vil nemlig også gerne selv have dem

her hjemme hitter barbapapa og timmy og frode får som timmy stammer fra og post mand per og mickey og byggemand bob

men eller mest Hayao Miyazaki de film han har lavet især det levende slot så børne venlig er de ikke man han ELSKER ELSKER ELSKER DEM utroligt nok og kan navne på dem selv om det er møg svære navne

her er det barbapapa, timmy tid, frode får og noddy der scorer top point, heldigvis meget nemme at få fat i på nær barbapapa, og hvordan det er lykkedes min lillebror og svigerinde er mig ligemeget, de kom med den allerbedste gave han kunne få..

Anmeld

19. april 2012

B&J

An&Jo skriver:

her er det barbapapa, timmy tid, frode får og noddy der scorer top point, heldigvis meget nemme at få fat i på nær barbapapa, og hvordan det er lykkedes min lillebror og svigerinde er mig ligemeget, de kom med den allerbedste gave han kunne få..

jaaa det er helt klart en god gave især når man næsten ikke kan få fat på dem

Anmeld

19. april 2012

HeidiØ

An&Jo skriver:

Ja, jeg måtte overgive mig og blive hjemme med en noget klatøjet basse, og en noget klatøjet mor også, for det er ikke meget søvn jeg har fået i nat desværre.. han er nemlig stadig feberramt, og nu også på hans astma maske hveranden time..

Bassen havde det jo fint igår morges, og jeg afleverede ham derfor i dagplejen, men desværre var han ikke helt på toppen da jeg hentede ham, så jeg sagde at han nok ikke kom idag..

Han har ingen appetit haft, men den er dog ved at vende lidt tilbage, han spiser dog lige nu kun blommer og mariekiks, og det er altså fint nok til mig lige nu, så længe han får noget i maven..

Nu håber jeg at en hjemmedag med ekstra hygge og omsorg fra moar hjælper lidt, så han er frisk til at komme på weekend ved sin far fra imorgen af..

Så ja, han sidder lige nu i sofaen og ser barbapapa (på dansk) som min skønne lillebror og svigerinde har været så fantastiske at give ham i fødselsdagsgave sammen med en dvd med timmy tid..

Hans to favoritter, og barbapapa er jo nærmest umulig at opdrive på dansk..

God bedring med det bette skind!!

Nu har jeg ikke lige læst om andre har spurgt og du har svaret, men hvor har de fundet Barbapappa på dansk henne?

Anmeld

19. april 2012

An&Jo

B&J skriver:

jaaa det er helt klart en god gave især når man næsten ikke kan få fat på dem

lige præcis..

Anmeld

19. april 2012

An&Jo

HeidiØ skriver:

God bedring med det bette skind!!

Nu har jeg ikke lige læst om andre har spurgt og du har svaret, men hvor har de fundet Barbapappa på dansk henne?

mange tak..

Jeg ANER ikke hvor de har fundet det.. Men det skulle ikke undre mig at de har fundet det på et loppemarked et sted.. dem kommer de nemlig tit på..

jeg kan da prøve at spørge dem?? men de bor i struer, så det er nok et sted der i nærheden..

Anmeld

19. april 2012

HeidiØ

An&Jo skriver:

mange tak..

Jeg ANER ikke hvor de har fundet det.. Men det skulle ikke undre mig at de har fundet det på et loppemarked et sted.. dem kommer de nemlig tit på..

jeg kan da prøve at spørge dem?? men de bor i struer, så det er nok et sted der i nærheden..

Ej du må gerne høre dem ad Kommer fra Holstebro (altså, bor der ikke mere).. så det er jo lige i nærheden .. men ja, sikkert et loppemarked. Hvor er de heldige!

Anmeld

19. april 2012

An&Jo

HeidiØ skriver:

Ej du må gerne høre dem ad Kommer fra Holstebro (altså, bor der ikke mere).. så det er jo lige i nærheden .. men ja, sikkert et loppemarked. Hvor er de heldige!

jeg ringer lige til min lillebror her senere når han har fri fra arbejde, og så skal jeg nok give dig besked..

Anmeld

19. april 2012

HeidiØ

An&Jo skriver:

jeg ringer lige til min lillebror her senere når han har fri fra arbejde, og så skal jeg nok give dig besked..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.