Hvad sker der lige med mig?!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2012

Anonym trådstarter

bullerbassen skriver:

Var så lidt - håber du finder frem til den rette løsning.Hvis du lytter efter hjerte er jeg sikker på du finder den rigtige beslutning .Og du skal nok finde det rigtige

Jeg må tænke en masse over det. Men tror lidt jeg har taget min beslutning. Har man ikke det når man håber de vælger den anden for at man ikke selv skal tage valget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

Anonym trådstarter

RGN skriver:

Jeg er selv uddannet farmakonom og fortryder det.

Det harmonerer SÅ dårligt mht at have børn.

Nu har jeg så søgt ind på en ny uddannelse, hvor man rent faktisk også kan have et liv ved siden af til hverdag.

Farmakonomuddannelsen er trods alt en uddannelse, hvor man har 160 timers arbejdet månedligt og så studie ved siden af. Så det er lidt hårdt. Plus der er skoleophold i Hillerød i 2-5 uger af gangen, hvor der også er aftenarbejde. (Aftenarbejde kan du nok slippe for, når du har børn)

Det der er i det for mig er også at det ikke bare er de 3 år det tager at tage uddannelse. Men resten af livet. Det er jo ikke sådan at det foregår anderledes på andre apoteker.. Og selv den dag man har til studiedag er til kl 17.30.

Og ja 3 uger væk fra min søn vil blive mega hårdt! 

Anmeld

19. april 2012

Anonym trådstarter

Silas&Mille skriver:

Som de andre også skriver: man skal brænde for det for at kunne tage en butiksuddannelse når man har børn.

Jeg selv har en BA indenfor jura, økonomi og skat, men jeg har ikke lyst til at arbejde på kontor. Jeg har arbejde 3½ i Sverige med et stillesiddende job og har fundet ud af det bare ikke mig.

Så nu når jeg skal i gang igen (forhåbentligt) til oktober, så vil jeg rigtig gerne i butik. Jeg er helt afklaret med arbejdstiderne og weekendarbejde og det er kæresten også.

Men er man ikke afklaret med arbejdstiderne og at man får mindre tid sammen med børnene, så skal man ikke vælge sådan en uddannelse.

Jeg har altid sagt jeg ikke ville i butik netop pga arbejdstiderne. Det er nok også derfor det går mig så meget på med de her tider.

Tak for dit input

Anmeld

19. april 2012

bullerbassen

Anonym skriver:

Jeg må tænke en masse over det. Men tror lidt jeg har taget min beslutning. Har man ikke det når man håber de vælger den anden for at man ikke selv skal tage valget?

Jo lidt - pøj pøj

Anmeld

19. april 2012

Anonym trådstarter

bullerbassen skriver:

Jo lidt - pøj pøj

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.