Hoste!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2012

MaybeBaby

Baagøe skriver:

Laura har hostet i 3 dage nu og hun er lige puttet med hovedet højt og på et glas honningmælk. Jeg kan høre, hun stadig hoster meget og i nat hostede hun, så hun kastede op.

Hvad pokker kan jeg ellers give hende for at lindre hosten?

Jeg kom på baby for at spørge om præcis det samme. 7 mdr og monster forkølet og med frygtelig hoste. Ender nok i bedste første-gangs-mor-panik og ringer til lægen hvis det ikke snart stopper, så han kan sove!
Indtil da så følger jeg med her :-)

/Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

Pige2009

Mussen2 skriver:

Ja, den har jeg også hørt, men ikke desto mindre hjalp det rigtig meget her. Det er i hvert fald synd for de små pus med det hosten

Ja, er jo også snart villig til at gøre hvad som helst for den lille mus Tak for tippet

Anmeld

18. april 2012

Pige2009

MaybeBaby skriver:

Jeg kom på baby for at spørge om præcis det samme. 7 mdr og monster forkølet og med frygtelig hoste. Ender nok i bedste første-gangs-mor-panik og ringer til lægen hvis det ikke snart stopper, så han kan sove!
Indtil da så følger jeg med her :-)

/Mette

Åh, jeg føler virkelig med dig. Det er lidt hårdt at se de små sådan og jeg ville sådan ønske, jeg kunne få hosten i stedet

God bedring med den lille fyr

Anmeld

18. april 2012

MaybeBaby

Baagøe skriver:

Åh, jeg føler virkelig med dig. Det er lidt hårdt at se de små sådan og jeg ville sådan ønske, jeg kunne få hosten i stedet

God bedring med den lille fyr

Ja jeg havde taget en omgang forkølelse med hoste til mig uden at kny, hvis det havde skånet Tristan. Og god bedring hjem til jer også :-) krydser fingre for en rolig nat for alle os med syge børn - de små pus.

Anmeld

19. april 2012

Clisolka

Baagøe skriver:

Laura har hostet i 3 dage nu og hun er lige puttet med hovedet højt og på et glas honningmælk. Jeg kan høre, hun stadig hoster meget og i nat hostede hun, så hun kastede op.

Hvad pokker kan jeg ellers give hende for at lindre hosten?

Jeg plejer at give Isabella kamiliethe for at lindre det 

Anmeld

22. april 2012

Pige2009

MaybeBaby skriver:

Ja jeg havde taget en omgang forkølelse med hoste til mig uden at kny, hvis det havde skånet Tristan. Og god bedring hjem til jer også :-) krydser fingre for en rolig nat for alle os med syge børn - de små pus.

Lauras hoste stoppede helt natten til fredag, så det var dejligt Håber også I er friske igen

Anmeld

22. april 2012

Pige2009

Babymor2010 skriver:

Jeg plejer at give Isabella kamiliethe for at lindre det 

Hun stoppede heldigvis helt med at hoste natten til fredag Tak for tip med kamillethe - kommer du honning i? Har heldigvis altid kamillethe, hvis der skulle ske noget i form af forkølelse og deslige.

Anmeld

22. april 2012

Clisolka

Baagøe skriver:

Hun stoppede heldigvis helt med at hoste natten til fredag Tak for tip med kamillethe - kommer du honning i? Har heldigvis altid kamillethe, hvis der skulle ske noget i form af forkølelse og deslige.

Ja, jeg kommer honning i. Det har vi gjort siden hun fyldte 1 år. 

Haha jeg skulle aldrig hve skrevet i denne tråd, for nu er det Isabella der hoster igen 

Anmeld

22. april 2012

Pige2009

Ja, jeg kommer honning i. Det har vi gjort siden hun fyldte 1 år. 

Haha jeg skulle aldrig hve skrevet i denne tråd, for nu er det Isabella der hoster igen 

Mange tak for svar. Det vil jeg klart lave til hende næste gang Håber hun snart er klar igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.