Hoste!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.458 visninger
18 svar
0 synes godt om
18. april 2012

Pige2009

Laura har hostet i 3 dage nu og hun er lige puttet med hovedet højt og på et glas honningmælk. Jeg kan høre, hun stadig hoster meget og i nat hostede hun, så hun kastede op.

Hvad pokker kan jeg ellers give hende for at lindre hosten?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

AnnaK89

Lærke hoster også rigtig meget lige nu og kaster alt op.
Vi fik at vide at når hun hostede, så skulle hun op og sidde, så kunne det nemmere komme op, hvis der er noget slim og man forhindre opkastningsrefleksen lidt.

Ved ikke om det kan hjælpe på Laura - men håber hun hurtigt kommer ovenpå igen

Anmeld

18. april 2012

Pige2009

AnnaKJ skriver:

Lærke hoster også rigtig meget lige nu og kaster alt op.
Vi fik at vide at når hun hostede, så skulle hun op og sidde, så kunne det nemmere komme op, hvis der er noget slim og man forhindre opkastningsrefleksen lidt.

Ved ikke om det kan hjælpe på Laura - men håber hun hurtigt kommer ovenpå igen

Tak - jeg vil prøve at lade hende sove ved mig i nat. Lige nu sover hun (uden hoste) i sin egen seng

Sidste nat sad hun også halvt op hos mig, men har så problemer med at falde i søvn igen. Håber vores nat bliver mere rolig

God bedring til Lærke

Anmeld

18. april 2012

AnnaK89

Baagøe skriver:

Tak - jeg vil prøve at lade hende sove ved mig i nat. Lige nu sover hun (uden hoste) i sin egen seng

Sidste nat sad hun også halvt op hos mig, men har så problemer med at falde i søvn igen. Håber vores nat bliver mere rolig

God bedring til Lærke

Tak

God ide med af have hende hos dig.
Hvis hun bliver ved med at hoste, så ville jeg evt. høre lægen om hun kunne få en forstøvermaske med noget saltvand - det virker rigtig godt hvis hun døjer med slim.

Anmeld

18. april 2012

Pige2009

AnnaKJ skriver:

Tak

God ide med af have hende hos dig.
Hvis hun bliver ved med at hoste, så ville jeg evt. høre lægen om hun kunne få en forstøvermaske med noget saltvand - det virker rigtig godt hvis hun døjer med slim.

1000 tak for svar Det vidste jeg ikke engang, der var noget der hed Dog virker hendes hoste meget tør

Anmeld

18. april 2012

Janni.

Hvis hun døjer med slim så hold igen med mælken, den giver nemlig mere slim. 

Rigtig god bedring til hende 

Anmeld

18. april 2012

Pige2009

Hvis hun døjer med slim så hold igen med mælken, den giver nemlig mere slim. 

Rigtig god bedring til hende 

Det er kun tør hoste nu Tak for tip, hvad angår mælken Vidste jeg ikke

Anmeld

18. april 2012

Mussen2

Hvor gammel er det hun er ? Hvis det er rigtig rigtig slemt, vil jeg ikke tøve med at købe en børnehostesaft, tods det man helst skal undgå det. Jeg har brugtvdet en enkelt gang, hvor jeg vurrede det var nødvendit. Men eller kan en inhalator være løsningen, så slimet kan blive hostet op. God bedring

Anmeld

18. april 2012

Pige2009

Mussen2 skriver:

Hvor gammel er det hun er ? Hvis det er rigtig rigtig slemt, vil jeg ikke tøve med at købe en børnehostesaft, tods det man helst skal undgå det. Jeg har brugtvdet en enkelt gang, hvor jeg vurrede det var nødvendit. Men eller kan en inhalator være løsningen, så slimet kan blive hostet op. God bedring

Hun er 2½ år. Min læge siger, at hostesaft er spild af penge Mælk med honning og kamillethe er lige så godt

Lige nu er der ro på hendes værelse, men er sikker på, hun hoster igen i nat

Anmeld

18. april 2012

Mussen2

Baagøe skriver:

Hun er 2½ år. Min læge siger, at hostesaft er spild af penge Mælk med honning og kamillethe er lige så godt

Lige nu er der ro på hendes værelse, men er sikker på, hun hoster igen i nat

Ja, den har jeg også hørt, men ikke desto mindre hjalp det rigtig meget her. Det er i hvert fald synd for de små pus med det hosten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.