Nogen der ved hvad det kunne være??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2012

MIWULA

Babyklar skriver:

Jeg har hadt det med storm - da vi tager en uge til frankrig og er en del ude stoppet hans hoste - han kom hjem og i vs og nu hoster han igen :s

Øv da har han astma?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

Moar2011

MIWULA skriver:

Øv da har han astma?

Lægen siger der ontet er med ham

Anmeld

20. april 2012

MIWULA

Babyklar skriver:

Lægen siger der ontet er med ham

Okey det var da underligt..

Anmeld

20. april 2012

Moar2011

MIWULA skriver:

Okey det var da underligt..

Ja og han døjer stadig med "flade ører"  

Anmeld

20. april 2012

MIWULA

Babyklar skriver:

Ja og han døjer stadig med "flade ører"  

Rigtig god bedring med ham..

Anmeld

22. april 2012

Pige2009

MIWULA skriver:

Okey kunne man tydeligt høre hun ikk kunne få vejret eller var det sån lige som en slem forkølelse?? Sidder bare og venter på kl blir 8 så jeg kan ringe til lægen jamie har nemlig blå læber nu så er bange for han ikk får nok ilt

Ja, det var gisp - hvordan går det med ham? Hvad sagde lægen?

Anmeld

23. april 2012

MIWULA

Baagøe skriver:

Ja, det var gisp - hvordan går det med ham? Hvad sagde lægen?

Det går rigtig fint synes bare han stadig får blå læber nogle gange men det er nok ikk noget..

Anmeld

24. april 2012

Pige2009

MIWULA skriver:

Det går rigtig fint synes bare han stadig får blå læber nogle gange men det er nok ikk noget..

Det er da altid noget - nogle børn får hurtigt blå læber. Måske kan det også være fordi, han af og til fryser

Anmeld

25. april 2012

MIWULA

Baagøe skriver:

Det er da altid noget - nogle børn får hurtigt blå læber. Måske kan det også være fordi, han af og til fryser

Ja det kan godt være det er det..

Anmeld

25. april 2012

FamilenStorm

MIWULA skriver:

Jamie blev ramt af forkølelse i lørdags og søndag nyste han hel vildt samt lidt hoste, mandag var nysen væk igen men stadig hoste som lyder som en søløve også imorges da han vågnede lød det som om han havde besværet vejrtrækning så jeg gav ham hans astma maske og det hjalp vist lidt fortalte det så i vuggestuen og sagde de godt lige måtte holde øje, så da jeg hentede ham sagde de at han lige havde fået maske.

Han raller også hel vildt og er i løbet af dagen blevet meget hæs

Heldigvis ingen feber.

Vi skal til lægen imorgen men ville bare lige høre om nogle af jer evt har prøvet det samme eller ved hva det måske kunne være.!!

Vi er igennem det samme... Var til lægen med Alberte igår, og han mente at det var noget asmatisk bronkitis...

Strubehoste skulle gerne forsvinde efter 24 timer.. Og hun køre på 3. dagen i dag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.