Nogen der ved hvad det kunne være??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.663 visninger
32 svar
0 synes godt om
18. april 2012

MIWULA

Jamie blev ramt af forkølelse i lørdags og søndag nyste han hel vildt samt lidt hoste, mandag var nysen væk igen men stadig hoste som lyder som en søløve også imorges da han vågnede lød det som om han havde besværet vejrtrækning så jeg gav ham hans astma maske og det hjalp vist lidt fortalte det så i vuggestuen og sagde de godt lige måtte holde øje, så da jeg hentede ham sagde de at han lige havde fået maske.

Han raller også hel vildt og er i løbet af dagen blevet meget hæs

Heldigvis ingen feber.

Vi skal til lægen imorgen men ville bare lige høre om nogle af jer evt har prøvet det samme eller ved hva det måske kunne være.!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

MIWULA

Slet ikk nogen?

Anmeld

18. april 2012

Pige2009

MIWULA skriver:

Jamie blev ramt af forkølelse i lørdags og søndag nyste han hel vildt samt lidt hoste, mandag var nysen væk igen men stadig hoste som lyder som en søløve også imorges da han vågnede lød det som om han havde besværet vejrtrækning så jeg gav ham hans astma maske og det hjalp vist lidt fortalte det så i vuggestuen og sagde de godt lige måtte holde øje, så da jeg hentede ham sagde de at han lige havde fået maske.

Heldigvis ingen feber.

Vi skal til lægen imorgen men ville bare lige høre om nogle af jer evt har prøvet det samme eller ved hva det måske kunne være.!!

Helt klart falsk strubehoste Så er der som regel ingen DP/VS i en uges tid derefter.

Han skal udenfor, da det er noget nær det eneste, der hjælper på hosten

Anmeld

18. april 2012

Obal

Ja, falsk strubehoste, som kommer som følge af forkølelsen.

Min søn har haft det utallige gange, og vi har et par gange været på børneafdelingen pga. problemer med vejrtrækningen.

Som Baagøe skriver, så hjælper det at komme ud i kold luft. Jo varmere han har det, jo værre bliver det som regel. Det hjælper også at hæve hovedgærdet en smule. Og så kan akut astmamedicin også hjælpe.

Derudover kan man også afhjælpe hævelsen i halsen ved at spise is. På børneafdelingen bliver de tilbudt en is

God bedring med ham

Anmeld

18. april 2012

MIWULA

Baagøe skriver:

Helt klart falsk strubehoste Så er der som regel ingen DP/VS i en uges tid derefter.

Han skal udenfor, da det er noget nær det eneste, der hjælper på hosten

okey tak..

Anmeld

18. april 2012

MIWULA

Obal skriver:

Ja, falsk strubehoste, som kommer som følge af forkølelsen.

Min søn har haft det utallige gange, og vi har et par gange været på børneafdelingen pga. problemer med vejrtrækningen.

Som Baagøe skriver, så hjælper det at komme ud i kold luft. Jo varmere han har det, jo værre bliver det som regel. Det hjælper også at hæve hovedgærdet en smule. Og så kan akut astmamedicin også hjælpe.

Derudover kan man også afhjælpe hævelsen i halsen ved at spise is. På børneafdelingen bliver de tilbudt en is

God bedring med ham

Tak.. Men det er ikk noget farligt vel?? Og er det noget der skal tjekkes?

Anmeld

18. april 2012

Pige2009

MIWULA skriver:

Tak.. Men det er ikk noget farligt vel?? Og er det noget der skal tjekkes?

Som regel er det ikke farligt, men nogle børn har sværere ved at trække vejret, da strubehovedet hæver op og derfor må de en tur på hospitalet Laura bliver ikke tjekket mere medmindre, hun har svære vejrtrækningsproblemer, for nu ved jeg, hvordan det lyder efter at Laura har haft det 4-5 gange

Anmeld

18. april 2012

Pige2009

MIWULA skriver:

okey tak..

Velbekomme

Anmeld

19. april 2012

MIWULA

Baagøe skriver:

Som regel er det ikke farligt, men nogle børn har sværere ved at trække vejret, da strubehovedet hæver op og derfor må de en tur på hospitalet Laura bliver ikke tjekket mere medmindre, hun har svære vejrtrækningsproblemer, for nu ved jeg, hvordan det lyder efter at Laura har haft det 4-5 gange

Okey kunne man tydeligt høre hun ikk kunne få vejret eller var det sån lige som en slem forkølelse?? Sidder bare og venter på kl blir 8 så jeg kan ringe til lægen jamie har nemlig blå læber nu så er bange for han ikk får nok ilt

Anmeld

19. april 2012

Moar2011

MIWULA skriver:

Heldigvis ingen feber.

Jeg har hadt det med storm - da vi tager en uge til frankrig og er en del ude stoppet hans hoste - han kom hjem og i vs og nu hoster han igen :s

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.