Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jordskokker?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
årh FANTASTISK!!!!
Its the best. Jeg elsker jordskokker .. Jordskokker i alt tak! Har en opskrift på en suppe? Som ikke er noget hvor man skal tilsætte alt muligt ..
Silas&Mille skriver: Jordskokker?
Det har lidt en nøddesmag. Smager skønt!
Noahmor skriver: Det har lidt en nøddesmag. Smager skønt!
Nemlig og konsistensen er som gulerødder
Blødt, nøddet og lækkert
emsaroto skriver: årh FANTASTISK!!!! Its the best. Jeg elsker jordskokker .. Jordskokker i alt tak! Har en opskrift på en suppe? Som ikke er noget hvor man skal tilsætte alt muligt ..
Den vil jeg gerne have.
Til TS: Ja, jeg kan også bare sige de smager SÅ godt. Det eneste minus er at de er så irriterende at skrælle.
super tak for svar alle sammen
tror da jeg vil prøve at købe sådan nogle næste gang jeg er ude og handle.
jeg er ikke så meget til suppe. men vil da gerne have opskriften, så kan vi da i hvert fald prøve den af
tarkoflen skriver: De smager lækkert både tilberedt og rå har fået en skøn salat med dem i og jordskokkechips er også lækre, ja og så i suppe eller i bagte rodfrugter Men som andre siger, sådan lidt nøddeagtigt
De smager lækkert både tilberedt og rå har fået en skøn salat med dem i og jordskokkechips er også lækre, ja og så i suppe eller i bagte rodfrugter Men som andre siger, sådan lidt nøddeagtigt
er det en bestemt salat?
noget man kan få en opskrift på?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128