min kæreste mistede i sidste måned hans ene bedst... det vil sige hans mormors mand... nu er det morfaren der står for skud...
han har været sløj længe... men faldt så og brækkede hoften... nu har han så fået lungebetændelse på hospitalet og er så afkræftet at lægerne ik tror han overlever...
kæresten er meget knyttet til sin morfar trods at han bor meget langt væk... vi (og resten af familien) i københavn og hand i nordjylland...
min svigermor er der over... og har været det i 2 uger nu... kæresten ved ikke om han skal tage der over i weekenden... hvor vi ingen planer har...
sagen er den af vores hun er meget knyttet til ham og har rigtig svært ved at undvære ham i flere dage... og med mit bækken ahr jeg svaært ved at skulle gå med hende 3 ture om dagen
går de 2 men så er jeg også ret træt om aftenen...
så han har det ik godt med at efterlade os to alene hjemme... og det er pænt svært at finde noget at bo i hvor i kan havde hende med med så kort varsel... vi skal ogaå havde svigerfar med i bilen... så 3 mennesker med bagage og en hund i en lille bil... og mig med bækkenløsning der ikke kan sidde så længe og så langt... 
hvad fanden kan vi lige stille op....
fik beskeden her sent i eftermiddags... og har en da glemt en aftale her til aften fordi tankerne bare køre rundt... det ligner bare ikke mig... øv får helt kvalme...
Anmeld