ik nu igen... :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.998 visninger
33 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. april 2012

Kay

min kæreste mistede i sidste måned hans ene bedst... det vil sige hans mormors mand... nu er det morfaren der står for skud...

han har været sløj længe... men faldt så og brækkede hoften... nu har han så fået lungebetændelse på hospitalet og er så afkræftet at lægerne ik tror han overlever...  

kæresten er meget knyttet til sin morfar trods at han bor meget langt væk... vi (og resten af familien) i københavn og hand i nordjylland...

min svigermor er der over... og har været det i 2 uger nu... kæresten ved ikke om han skal tage der over i weekenden... hvor vi ingen planer har...

sagen er den af vores hun er meget knyttet til ham og har rigtig svært ved at undvære ham i flere dage... og med mit bækken ahr jeg svaært ved at skulle gå med hende 3 ture om dagen  går de 2 men så er jeg også ret træt om aftenen...

så han har det ik godt med at efterlade os to alene hjemme... og det er pænt svært at finde noget at bo i hvor i kan havde hende med med så kort varsel... vi skal ogaå havde svigerfar med i bilen... så 3 mennesker med bagage og en hund i en lille bil... og mig med bækkenløsning der ikke kan sidde så længe og så langt...

hvad fanden kan vi lige stille op....

fik beskeden her sent i eftermiddags... og har en da glemt en aftale her til aften fordi tankerne bare køre rundt... det ligner bare ikke mig... øv får helt kvalme...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

celkt

hvad er det for en hund??

Anmeld

18. april 2012

Kay

celkt skriver:

hvad er det for en hund??

hun er en labrador/rotweiler med genneral angst...

Anmeld

18. april 2012

MinNoah

Synes han bestemt skal tage afsted. så må du passe hunden så godt du kan imens... Han vil fortryde for altid hvis hans morfar går bort og han ikke  var der til det sidste....

Anmeld

18. april 2012

Kay

MinNoah skriver:

Synes han bestemt skal tage afsted. så må du passe hunden så godt du kan imens... Han vil fortryde for altid hvis hans morfar går bort og han ikke  var der til det sidste....

ja det siger jeg også... men han er meget tilbageholdende... tror jeg vil snakke med ham senere om det... han har lige brug for at side og slappe af foran tv'et lige nu...

Anmeld

18. april 2012

celkt

Kay skriver:

hun er en labrador/rotweiler med genneral angst...

jeg ville såmænd gerne tilbyde at passe den for jer i weekenden, og en labrador/rottweiler kryds afskrækker mig heller ikke.. - men hvis hunden har angst er det nok ikke det bedste at smide den ud til komplet fremmede...

Anmeld

18. april 2012

Kay

celkt skriver:

jeg ville såmænd gerne tilbyde at passe den for jer i weekenden, og en labrador/rottweiler kryds afskrækker mig heller ikke.. - men hvis hunden har angst er det nok ikke det bedste at smide den ud til komplet fremmede...

nej lige netop.... det ville være synd for hende at aflevere hende hos fremmede og mine forældre kan ikke passe hende i denne weekend og det er de eneste der sådan kender hende godt nok og som hun er trygge ved at være hos... og som kan give hende hendes piller....

Anmeld

18. april 2012

Plysbjørnen

Kay skriver:

min kæreste mistede i sidste måned hans ene bedst... det vil sige hans mormors mand... nu er det morfaren der står for skud...

han har været sløj længe... men faldt så og brækkede hoften... nu har han så fået lungebetændelse på hospitalet og er så afkræftet at lægerne ik tror han overlever...  

kæresten er meget knyttet til sin morfar trods at han bor meget langt væk... vi (og resten af familien) i københavn og hand i nordjylland...

min svigermor er der over... og har været det i 2 uger nu... kæresten ved ikke om han skal tage der over i weekenden... hvor vi ingen planer har...

sagen er den af vores hun er meget knyttet til ham og har rigtig svært ved at undvære ham i flere dage... og med mit bækken ahr jeg svaært ved at skulle gå med hende 3 ture om dagen  går de 2 men så er jeg også ret træt om aftenen...

så han har det ik godt med at efterlade os to alene hjemme... og det er pænt svært at finde noget at bo i hvor i kan havde hende med med så kort varsel... vi skal ogaå havde svigerfar med i bilen... så 3 mennesker med bagage og en hund i en lille bil... og mig med bækkenløsning der ikke kan sidde så længe og så langt...

hvad fanden kan vi lige stille op....

fik beskeden her sent i eftermiddags... og har en da glemt en aftale her til aften fordi tankerne bare køre rundt... det ligner bare ikke mig... øv får helt kvalme...

Øv hvor træls. hvis jeg var ham ville jeg tage der over. Mest for at være sikker på at "have sagt farvel". Men ved ikke hvad i skal gøre med hunden

Anmeld

18. april 2012

Kay

Aniteb skriver:

Øv hvor træls. hvis jeg var ham ville jeg tage der over. Mest for at være sikker på at "have sagt farvel". Men ved ikke hvad i skal gøre med hunden

nej lige netop... jeg ville også rigtig gerne nå at sige farvel... men... det er vigtigtst at kæresten kommer der over... også hans far det pt ikke kan køre bil fordi han har virus på balance nerven

kunne være man kunne finde nogle med en større bil vi kan låne... hmm...

Anmeld

18. april 2012

VIPpigen

Ring til et biludlejningsservice, de må da have en bil der er stor nok, og i må have hunden med i... Og så er det jo vigtigt du kan bukke og strække ben, og rykke lidt rundt med måsen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.