Er her en tattovør eller en der kan tegne??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2012

FrkZier

Kongmulle skriver:

Jo er du vimmer mand Den er rigtig flot!

Det sorte der er nederst på højre side, kan man lave det magen til på venstre samme sted?

tak

altså så altså i stedet for den lille sommerfugl så ligesom 'spejle' den anden side så den er ens begge stedet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

MorDk

FrkZier skriver:

ved ikke om det er noget du kan lide

Sød sommerfugl...men ærligt så ville jeg nødigt have dette motiv tatoveret på min krop. Smag og behag... men ville nok vælge at lade en tattovør tegne tussen... da den skal passe/matche ens krop også. Men sødt af dig.... (tag det ikke ilde op) 

Anmeld

23. april 2012

MorDk

Her er et billede af rædslen

Sys ikke dit tus er så rædsom som du siger... (sys faktisk den er ret sød) *S*

Anmeld

23. april 2012

FrkZier

MorDk skriver:

Sød sommerfugl...men ærligt så ville jeg nødigt have dette motiv tatoveret på min krop. Smag og behag... men ville nok vælge at lade en tattovør tegne tussen... da den skal passe/matche ens krop også. Men sødt af dig.... (tag det ikke ilde op) 

jeg kunne forestille mig det også var planen at en ritig tatovør skulle tegne den ren inden den blev tatoveret på, tvivler også på en tatovør ville  gå med til at tegne mine skæve streger

Anmeld

23. april 2012

MorDk

FrkZier skriver:

jeg kunne forestille mig det også var planen at en ritig tatovør skulle tegne den ren inden den blev tatoveret på, tvivler også på en tatovør ville  gå med til at tegne mine skæve streger

Smiler... men ideen er sgu da god nok *S*

Anmeld

23. april 2012

Kongmulle

FrkZier skriver:

tak

altså så altså i stedet for den lille sommerfugl så ligesom 'spejle' den anden side så den er ens begge stedet?

yes, lige præcis

Anmeld

23. april 2012

Kongmulle

MorDk skriver:

Sys ikke dit tus er så rædsom som du siger... (sys faktisk den er ret sød) *S*

mange tak, men jeg er altså ikke glad for den

Anmeld

27. april 2012

FrkZier

Kongmulle skriver:

yes, lige præcis

undskyld jeg først ser din besked nu, men har åbenbart fået slået notifikationer fra så har ikke vidst du har svaret, derfor det sene svar

- meeen jeg vil rigtig gerne prøve at tegne det til dig, men det bliver først imorgen efter jeg har været på arbejde og ude at køre(er igang med kørekort WUHUU hehe)

Anmeld

28. april 2012

SHERO

Kongmulle skriver:

Her er et billede af rædslen

Så har jeg givet det et forsøg... Dine hjerter er i bunden af sommerfuglen, så de burde være helt dækket, både skygger mv... Håber den er okay...,

"krims kramset" er lettere for tattovøren at lave i hånden så det kommer til at passe til det sted det bliver tattoveret...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. april 2012

Kongmulle

Tullen85 skriver:

Så har jeg givet det et forsøg... Dine hjerter er i bunden af sommerfuglen, så de burde være helt dækket, både skygger mv... Håber den er okay...,

"krims kramset" er lettere for tattovøren at lave i hånden så det kommer til at passe til det sted det bliver tattoveret...

Wau den er flot

Tak. Kan du maile den til mig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.