Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
FrkZier skriver: ala sådan her? ( lige en hurtigt scetch )
ala sådan her? ( lige en hurtigt scetch )
selvfølgeilg bare som 'grunden' og så pynt uden om og mere indeni osv?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kongmulle skriver: Det vil jeg da meget gerne tage imod
Det vil jeg da meget gerne tage imod
Skulle gerne ha sendt dig en pb
Ja! Super flot af en hurtig sketch
Nettemor skriver: Skulle gerne ha sendt dig en pb
Jeps tusind tak, sender hende en mail
Kongmulle skriver: Ja! Super flot af en hurtig sketch
hihi taaaak når jeg lige en af dagene for lidt mere tid, kan jeg jo prøve lidt bedre at tegne noget lidt smukkere og smække et billede op
Jeg kan også godt gøre et forsøg, men så skal du nok sætte et billede ind af den der skal dækkes..
(har tegnet mange tattoveringer og tattoveret et par stykker)
FrkZier skriver: selvfølgeilg bare som 'grunden' og så pynt uden om og mere indeni osv?
Jeg forestiller mig de der krims krams streger skal være noget ala dem her, bare med noget hjerter imellem, eller noget
Kongmulle skriver: Jeg forestiller mig de der krims krams streger skal være noget ala dem her, bare med noget hjerter imellem, eller noget
jeg vil gøre mig et forsøg - hvor stor er den der skal dækkes, i farver? og hvad er det?
Tullen85 skriver: Jeg kan også godt gøre et forsøg, men så skal du nok sætte et billede ind af den der skal dækkes.. (har tegnet mange tattoveringer og tattoveret et par stykker)
Her er et billede af rædslen
FrkZier skriver: jeg vil gøre mig et forsøg - hvor stor er den der skal dækkes, i farver? og hvad er det?
Har sat et billede ind af den grimme
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128