Skal jeg skrive til ham?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2012

Dot D

Anonym skriver:

Ja du har sgu nok ret  Det er nok bare mit mod jeg mangler...og så frygten for at blive afvist puha puha puha

Jeg tror da ikke, du bliver afvist....

Men skulle du nu blive det, så husk: Der er ikke kun en spandfuld, men et helt land fuld af mænd....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Jeg tror da ikke, du bliver afvist....

Men skulle du nu blive det, så husk: Der er ikke kun en spandfuld, men et helt land fuld af mænd....

Det er rigtig  Ja jeg skriver sgu til ham i aften og høre om hans dag  

Anmeld

18. april 2012

banana3

Anonym skriver:

Ja det kilder også rigtig meget i maven. Det er meget længe siden jeg sidst prøve og være på kødmarket, så jeg finder det selv rigtig spændende hihihi Ja det kunne jeg selvfølgelig. Og det har jeg også tænkt på, men igen. Tænk hvis han tror at jeg bare vil tjekke op på ham 

Ej det tror jeg nu ikke, du skal bare springe ud i det, og skrive hvis du synes han er noget for dig, så er det med at holde fast 

Hvor er du fra, og hvor er han? Du er velkommen til at skrive en PB hvis det er 

Anmeld

18. april 2012

Anonym trådstarter

banana3 skriver:

Ej det tror jeg nu ikke, du skal bare springe ud i det, og skrive hvis du synes han er noget for dig, så er det med at holde fast 

Hvor er du fra, og hvor er han? Du er velkommen til at skrive en PB hvis det er 

Vi er fra hver i vores ende af landet desværre. Men jeg tror altså jeg prøver og skrive til ham i aften.

Anmeld

18. april 2012

Dot D

Anonym skriver:

Det er rigtig  Ja jeg skriver sgu til ham i aften og høre om hans dag  

you go girl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.