Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej folkens. Nu skal i høre. Sagen er den at jeg få et par uger siden mødte en fyr i byen. Og det var virkelig rigtig hedt. Men jeg kunne ikke tag med han hjem desværre. Så vi aftalt et par dage efter (jeg fik hans nr samme aften) At vi skulle ses næste månede. Vi bor noget langt fra hinanden, så vi kan ikke bare besøge hinanden til kaffe og kage og frem og tilbage. Vi skrev samme i lidt over en uge omkring hvad i hver især lavede og bare snakkede såen lidt løst og fast. Sidste vi skrev samme var i søndags. Og nu kommer mit spørgsmål. Skal jeg skrive til ham? Hvis ja, hvad skal jeg så skrive? Hvis nej, hvornår skal jeg så skriver? Eller skal jeg vente på at han skriver? Jeg vil ikke virke som en der masse på, for det er primær hygge og sjov. Så ja, hvad skal jeg gøre?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kommer an på hvad i skrev om i søndags? Og hvordan samtalen sluttede?
Anonym skriver: Hej folkens. Nu skal i høre. Sagen er den at jeg få et par uger siden mødte en fyr i byen. Og det var virkelig rigtig hedt. Men jeg kunne ikke tag med han hjem desværre. Så vi aftalt et par dage efter (jeg fik hans nr samme aften) At vi skulle ses næste månede. Vi bor noget langt fra hinanden, så vi kan ikke bare besøge hinanden til kaffe og kage og frem og tilbage. Vi skrev samme i lidt over en uge omkring hvad i hver især lavede og bare snakkede såen lidt løst og fast. Sidste vi skrev samme var i søndags. Og nu kommer mit spørgsmål. Skal jeg skrive til ham? Hvis ja, hvad skal jeg så skrive? Hvis nej, hvornår skal jeg så skriver? Eller skal jeg vente på at han skriver? Jeg vil ikke virke som en der masse på, for det er primær hygge og sjov. Så ja, hvad skal jeg gøre?
Uhh det er så spændene sådan noget
Hmm, af ren høflighed kan man da starte ud med at spørge om han har haft en god dag osv?
det er lidt svært når jeg ikke har fulgt med i samtalen
Der er da ingen, der siger, at bare fordi du skriver, så vil du have "frem og tilbage".... Man kan da sagtens skrive sammen som venner, og så se hvad det fører til..
Spørg da til hvordan det går, hvad han går og laver, og så kan du jo godt liste ind, at du glæder dig, til I skal ses igen
Peanut skriver: Kommer an på hvad i skrev om i søndags? Og hvordan samtalen sluttede?
Jamen den sluttede med at han skulle til og i seng, og jeg skrev at det skulle jeg også. Jeg skulle bare i bad først. Hvor han så skrev at han gerne ville gøre mig selskab
banana3 skriver: Uhh det er så spændene sådan noget Hmm, af ren høflighed kan man da starte ud med at spørge om han har haft en god dag osv? det er lidt svært når jeg ikke har fulgt med i samtalen
Ja det kilder også rigtig meget i maven. Det er meget længe siden jeg sidst prøve og være på kødmarket, så jeg finder det selv rigtig spændende hihihi Ja det kunne jeg selvfølgelig. Og det har jeg også tænkt på, men igen. Tænk hvis han tror at jeg bare vil tjekke op på ham
Anonym skriver: Jamen den sluttede med at han skulle til og i seng, og jeg skrev at det skulle jeg også. Jeg skulle bare i bad først. Hvor han så skrev at han gerne ville gøre mig selskab
Nårh jamen så sluttede samtalen jo godt!
Er ikke selv en ørn til det med forhold, men måske sende ham en sms og høre hvornår han så har tænkt sig at gøre sig selvskab i badet? (hvis i altså ikke allerede har aftalt hvornår i skal mødes næste gang)..
Dot D skriver: Der er da ingen, der siger, at bare fordi du skriver, så vil du have "frem og tilbage".... Man kan da sagtens skrive sammen som venner, og så se hvad det fører til.. Spørg da til hvordan det går, hvad han går og laver, og så kan du jo godt liste ind, at du glæder dig, til I skal ses igen
Ja du har sgu nok ret Det er nok bare mit mod jeg mangler...og så frygten for at blive afvist puha puha puha
Peanut skriver: Nårh jamen så sluttede samtalen jo godt! Er ikke selv en ørn til det med forhold, men måske sende ham en sms og høre hvornår han så har tænkt sig at gøre sig selvskab i badet? (hvis i altså ikke allerede har aftalt hvornår i skal mødes næste gang)..
Det har vi allerede aftalt men der er længe til endnu synes jeg
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128