Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
An&Jo skriver: jaa det er knapt så fedt.. især når det er om aftenen det sker, eller når tv'et nedenunder står tændt hele natten..
jaa det er knapt så fedt.. især når det er om aftenen det sker, eller når tv'et nedenunder står tændt hele natten..
Øvvvv hvor træls!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg kan ikke se videoen da jeg er på fra telefonen men sådan er min nabo/underbo også Det er så irriterende
Kay skriver: ej hvor irriterende
ej hvor irriterende
E&C! skriver: kender det så træls. kan din søn godt sove for det om natten så?
kender det så træls. kan din søn godt sove for det om natten så?
An&Jo skriver: det er vildt irriterende, og overvejer faktisk at ringe til viceværten og brokke mig hvis det fortsætter.. Jeg kan uden at overdrive ikke høre mit eget tv, for underboens tv, og for naboens musik..
det er vildt irriterende, og overvejer faktisk at ringe til viceværten og brokke mig hvis det fortsætter.. Jeg kan uden at overdrive ikke høre mit eget tv, for underboens tv, og for naboens musik..
jeg havde ringet og klaget... især over det om natten
Nattøs skriver: Jeg er SUPER glad for vi er flyttet ingen larm ingen høj tv om aften osv. Der er stille i vores lejlighed jeg nægter at flytte tilbage til den gamle. heldigvis er kæresten enig.
Jeg er SUPER glad for vi er flyttet ingen larm ingen høj tv om aften osv. Der er stille i vores lejlighed jeg nægter at flytte tilbage til den gamle. heldigvis er kæresten enig.
132319 skriver: Jeg kan ikke se videoen da jeg er på fra telefonen men sådan er min nabo/underbo også Det er så irriterende
Kay skriver: jeg havde ringet og klaget... især over det om natten
An&Jo skriver: det om natten er faktiks det værste ja, ofr det går virkelig udover min nattesøvn.. det betyder også at det går udover min koncentrationsevne i skolen.. så ja en klage må det vidst blive til..
det om natten er faktiks det værste ja, ofr det går virkelig udover min nattesøvn.. det betyder også at det går udover min koncentrationsevne i skolen.. så ja en klage må det vidst blive til..
du har det jo også på film... så... næste gang det er om natten optager du også... så er der beviser...
Kay skriver: du har det jo også på film... så... næste gang det er om natten optager du også... så er der beviser...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128