kan i høre det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

An&Jo skriver:

jaa det er knapt så fedt.. især når det er om aftenen det sker, eller når tv'et nedenunder står tændt hele natten..

Øvvvv hvor træls!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

132319

Jeg kan ikke se videoen da jeg er på fra telefonen men sådan er min nabo/underbo også Det er så irriterende

Anmeld

18. april 2012

An&Jo

Kay skriver:

ej hvor irriterende

det er vildt irriterende, og overvejer faktisk at ringe til viceværten og brokke mig hvis det fortsætter..
Jeg kan uden at overdrive ikke høre mit eget tv, for underboens tv, og for naboens musik..

Anmeld

18. april 2012

An&Jo

E&C! skriver:

kender det så træls. kan din søn godt sove for det om natten så?

Han sover meget uroligt om natten, og sover slet ikke så længe som han plejer..

Men det er vidst mest mig der ligger direkte vågen af det, og det går desværre udover min koncentration i skolen..

Anmeld

18. april 2012

Kay

An&Jo skriver:

det er vildt irriterende, og overvejer faktisk at ringe til viceværten og brokke mig hvis det fortsætter..
Jeg kan uden at overdrive ikke høre mit eget tv, for underboens tv, og for naboens musik..

jeg havde ringet og klaget... især over det om natten

Anmeld

18. april 2012

An&Jo

Nattøs skriver:

Jeg er SUPER glad for vi er flyttet  ingen larm ingen høj tv om aften osv. Der er stille i vores lejlighed jeg nægter at flytte tilbage til den gamle. heldigvis er kæresten enig.

jeg vil sige at hvis jeg havde fået afvide der var så lydt, så var jeg aldrig flyttet derhen, så havde jeg helt sikkert fundet noget andet..

Anmeld

18. april 2012

An&Jo

132319 skriver:

Jeg kan ikke se videoen da jeg er på fra telefonen men sådan er min nabo/underbo også Det er så irriterende

det er rigtig irriterende, og det er jo altså ikke lavt når man kan fange det med telefonens kameraoptagelse

Anmeld

18. april 2012

An&Jo

Kay skriver:

jeg havde ringet og klaget... især over det om natten

det om natten er faktiks det værste ja, ofr det går virkelig udover min nattesøvn.. det betyder også at det går udover min koncentrationsevne i skolen.. så ja en klage må det vidst blive til..

Anmeld

18. april 2012

Kay

An&Jo skriver:

det om natten er faktiks det værste ja, ofr det går virkelig udover min nattesøvn.. det betyder også at det går udover min koncentrationsevne i skolen.. så ja en klage må det vidst blive til..

du har det jo også på film... så... næste gang det er om natten optager du også... så er der beviser...

Anmeld

18. april 2012

An&Jo

Kay skriver:

du har det jo også på film... så... næste gang det er om natten optager du også... så er der beviser...

ja det kunne jeg også godt finde på at gøre.. for det er altså ikke iorden..

så må nogen hjælpe med at sætte timer på tv'et så det selv slukker på et tidspunkt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.