Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kan i høre musikken i baggrunden på de her videoer??Det er somend bare mine naboer der spiller højt musik..
Det er så meget højere når man rent faktisk sidder i min stue
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
An&Jo skriver: Kan i høre musikken i baggrunden på de her videoer??Det er somend bare mine naboer der spiller højt musik..
er du ik lige flyttet i ny lejlighed?
E&C! skriver: er du ik lige flyttet i ny lejlighed?
Åh gud.... Har ondt af dig.. Dog oplever jeg det selv ofte.
An&Jo skriver: jo det er jeg.. og jeg ELSKER lejligheden, men jeg elsker altså ikke mine naboer ligeså højt.. Hvis ikke der er højt musik ved siden af så er der tændt tv nedenunder som står på max volumen
jo det er jeg.. og jeg ELSKER lejligheden, men jeg elsker altså ikke mine naboer ligeså højt.. Hvis ikke der er højt musik ved siden af så er der tændt tv nedenunder som står på max volumen
det så træls:! derfor jeg altid sagt jeg vil øverst og ik med nogen ved siden af mig men kender det jeg bliver så gal!
rikkeregnbue skriver: Åh gud.... Har ondt af dig.. Dog oplever jeg det selv ofte.
E&C! skriver: det så træls:! derfor jeg altid sagt jeg vil øverst og ik med nogen ved siden af mig men kender det jeg bliver så gal!
ej hvor irriterende
An&Jo skriver: vi bor øverst.. men desværre er der naboer på begge sider af os, og så er der ikke særlig god lydisolation i lejlighederne har jeg fundet ud af
vi bor øverst.. men desværre er der naboer på begge sider af os, og så er der ikke særlig god lydisolation i lejlighederne har jeg fundet ud af
kender det så træls. kan din søn godt sove for det om natten så?
Jeg er SUPER glad for vi er flyttet ingen larm ingen høj tv om aften osv. Der er stille i vores lejlighed jeg nægter at flytte tilbage til den gamle. heldigvis er kæresten enig.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128