Gave til børnehavevenner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2012

Heidi72

Kære alle

Jeg kan kun give jer ret i at det er en god idé at tale sammen i forældregruppen og blive enige om hvad man giver for. Om det så er 30 eller 50 kr, er jo op til forældrene at blive enige om.

Jeg kan anbefale jer at gå ind på min shop

http://drengeting.dk/shop/smaa-gode-gaver-12c1.html

hvor vi har en kategori der hedder "Små gode gaver" - præcist til det formål.

En god idé er det, at købe lidt til lager. Så har man altid en lille ting i skuffen til når fødselsdagene står for tur.

PS: Ud over de mange varer der allerede er i kategorien er der flere på vej - as we speak :-)

Mange fredagshilsner

Heidi / Drengeting.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

Heidi72

..(fjernet af moderator)

Anmeld

20. april 2012

chael

Holder det til 30 kr.

Der er 8 piger i min datters gruppe og 10 når de skal i skole. Og jeg har ikke tænkt mig at bruger 800 kr om året på børnefødselsdags gaver

Og man kan få mange fine ting, hvis man ser sig godt om

*C

Anmeld

20. april 2012

Valle81

Hey

Da asta gik i børnehave var der ikke noget med at købe gaver til hinanden. Her lavede nogle børn en gave i børnehaven til fødselsdagbarnet. Det kunne være et billede eller sådan og det tog de med når de kom hjem til fødselsdag eller bare i børnehaven hvis det blev fejret der. Ville aldrig gå med til det med give hele tiden til højre og venstre

Nu går asta i skole og i hendes klasse er der aftalt at hver barn får for 150 kr til fødselsdag. Der er så lavet en liste og hvert år købes asta til frederikke, frederikke køber til anders osv. På den måde skal der ikke samles penge ind. Alle får og giver for det samme det er drøn smart

Anmeld

20. april 2012

foto på lærred

Heidi / Drengeting.dk skriver:

Kære alle

Jeg kan kun give jer ret i at det er en god idé at tale sammen i forældregruppen og blive enige om hvad man giver for. Om det så er 30 eller 50 kr, er jo op til forældrene at blive enige om.

En god idé er det, at købe lidt til lager. Så har man altid en lille ting i skuffen til når fødselsdagene står for tur.

PS: Ud over de mange varer der allerede er i kategorien er der flere på vej - as we speak :-)

Mange fredagshilsner

Heidi / Drengeting.dk

Har sendt pb

Anmeld

20. april 2012

foto på lærred

Marita skriver:

Min søn på 4 har på det sidste været til mange fødselsdagsfester i weekenderne hjemme hos andre børn fra børnehaven.

Jeg er helt på bar bund! Hvis det er fætre eller kusiner giver vi for omkring 100 kr, men jeg har det altså lidt anderledes med børnehavevennerne. Han skal til den 3. fødselsdag i weekenden på to uger.

Så..... hvad giver I?

Jeg har giver for omkring 40 kr, men er det for meget/for lidt? Synes det kan blive meget hvis vi pludselig skal til alle fødselsdagsfester i børnehaven.

Jeg synes selv det er lidt tidligt at invitere hjem til fødselsdag og har ikke planer om at gøre det selv før min søn bliver 6. og er i 0. klasse.

Her er der ca 4-5 gode venner i børnehaven. Jeg har købt fra omkring 40 kr. til hver. En af dem er hun er "bedste- veninde" med. Altså en hun ser til legeafaler osv. så der købte jeg for noget mere. Jeg synes man kan få meget til piger. Har altid et lille lager her hjemme med små gaver som jeg køber hvis der er lækre ting der pludselig er nedsat til f.eks 30-40 kr. Dog synes jeg altid det er meget mere svært at købe smågaver til drenge. Jeg synes at det kan virke lidt tamt at komme med sådan en lille enkel bil. Jeg har ofte endt med en tegnefilm/dvd eller lign. til de drengefødselsdage som bliver holdt hos drengen fra bh.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Anmeld

20. april 2012

hekran

Heidi / Drengeting.dk skriver:

Kære alle

Mange fredagshilsner

Heidi / Drengeting.dk

Ej, hvor fint! Den kan nemt friste. Men nu skal vi til fødselsdag allerede på søndag, så vi når det ikke i denne omgang, men det er da oplagt til en anden gang. Tusind tak!

Anmeld

20. april 2012

Heidi72

Kun glad for at kunne hjælpe

Håber I får en god fødselsdag, - og glæder mig til at "se" dig i butikken..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.