Det er bare IKKE iorden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2012

Camel

Forfærdeligt, det må bare ikke ske 

I mine yngste datters børnehaven har der været et tilfælde hvor 2-3 børn var kommet ud af institutionen. De blev hurtigt opdaget og hentet ind igen. Dette resulterede i at en forældre lavede lågen 1 meter højere så håndtaget ikke kunne nåes... Men det er ikke i orden institutionen ikke selv gør noget.

Godt der ikke skete noget med din kærestes søn  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

Becks

An&Jo skriver:

Min kæreste har lige ringet og fortalt at han havde snakket med sin søns mor i formiddags

Moderen havde ringet fordi at deres søn pludselig var kommet alene hjem fra børnehaven grædende, at han er gået alene hjem betyder altså at han har skullet krydse en vej, og han bliver kun 4 her i maj..

Hun har så haft ringet ned i børnehaven og spurgt om ikke de manglede noget, men det mente de ikke, nå men om de så ikke manglede et barn, neej det troede de da ikke, Nå men om de så ikke manglede det pågældende barn?? Naa han var da ude og lege..
Men NEJ hun kunne jo så fortælle at han stod i deres stue lige nu grædende!!

Det er fandme ikke iorden at man ikke har børnene under ordentlig opsyn, og at de ikke har kigget efter ham ihvertfald i 20 minutter..
Stakkels barn, det er sq godt han åbenbart selv kan finde hjem hvor de bor.. Men jeg er rystet og faktisk rasende på min kæreste og hans eks's vegne, det er fandme ikke iorden altså..

Der skal altså være bedre opsyn på børnene når de er ude og lege!!

Ej for fanden det kunne være endt fatalt

Hvad fanden var der ikke sket med ham, hvis hans mor ikke havde været hjemme? PUHA altså..

Nu melder de det til kommunen ikke? Og ledelsen?

Min nevø forsvandt også da han gik i BH (Han er 14 år nu)

Han skulle ikke over nogen veje, men kunne alligevel ikke finde hjem, så han stod ude foran min mors hoveddør, til hende og jeg kom hjem.. Min mor ringede til min søster for at spørge om hun havde bedt ham gå herover (Vi boede på daværende tidspunkt 5 min imellem os og ingen veje eller noget)
Hun blev noget overrasket og farede op i BH, og de mente bestemt også han var ude at lege..! Det var Januar og min nevø havde sutsko på og intet overtøj..

Det blev meldt til både kommune og ledelsen, og de pågældende pædagoger fik en anmærkning osv..

Anmeld

18. april 2012

Maise86

For fanden altså! Tænk hvad der kunne være sket?

Hvordan kan det lade sig gøre? Hvordan er han kommet ud? Og hvad hvis mor ikke havde været hjemme? 

Puuuha altså!

Anmeld

18. april 2012

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Ej,for fanden.. det er enhver far/mors værste mareridt...

Jeg havde fået fyret hele bundet, for der er nok pædagoger at tage af, og nogle som godt vil passe deres arbejde....

Håber de går videre med sagen, så det kan få konsekvenser... Stakkels dreng og familie...

Knus Mette

Anmeld

18. april 2012

Fenja09

Det er som du korrekt skriver "bare IKKE i orden"! Jeg var blevet rasende, hvis det var min datter der havde gjort det.

Min veninde har oplevet det flere gange i hendes søns børnehave - ja rigtig mange af børnene er gået ud af lågen og gået hjem! Måske man skulle sørge for at låse ordentligt af og så være ude sammen med børnene når der bliver leget!

/Fenja

Anmeld

18. april 2012

Kay

det er jo en hver forældres værste marreridt og en hver pædagogs... det er jo det der er tjeklister til for...

da jeg arbejde i børnehave (og nu i vuggestue) skriver vi altid!!! ud for barnets navn LP hvis det er på legepladsen... og streger det ud når det kommer ind... det samme hvis det er på besøg på andre stuer eller på tur eller andet... man skal dælemer altid vide hvor børnene man har ansvar for er!!! derfor tæller jeg også børn mange gange i løbet af en dag... og ved hvor mange jeg har hvornår...

det er bare ikke i orden og der skal snakkes med ledelsen om det!! for de kan ikke havde ordenlige procedure hvis det kan ske!

Anmeld

18. april 2012

twinboys

pppuuuuhhh det er da forfærdeligt... Hvordan er han kommet ud og ja tænk hvad der kunne være sket hvis mor ikke var hjemme... Og trafikken... Puuuhaaa...

Jeg ville også melde det til kommunen...

Godt at det endte godt...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.