Det er bare IKKE iorden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.620 visninger
16 svar
0 synes godt om
18. april 2012

An&Jo

Min kæreste har lige ringet og fortalt at han havde snakket med sin søns mor i formiddags

Moderen havde ringet fordi at deres søn pludselig var kommet alene hjem fra børnehaven grædende, at han er gået alene hjem betyder altså at han har skullet krydse en vej, og han bliver kun 4 her i maj..

Hun har så haft ringet ned i børnehaven og spurgt om ikke de manglede noget, men det mente de ikke, nå men om de så ikke manglede et barn, neej det troede de da ikke, Nå men om de så ikke manglede det pågældende barn?? Naa han var da ude og lege..
Men NEJ hun kunne jo så fortælle at han stod i deres stue lige nu grædende!!

Det er fandme ikke iorden at man ikke har børnene under ordentlig opsyn, og at de ikke har kigget efter ham ihvertfald i 20 minutter..
Stakkels barn, det er sq godt han åbenbart selv kan finde hjem hvor de bor.. Men jeg er rystet og faktisk rasende på min kæreste og hans eks's vegne, det er fandme ikke iorden altså..

Der skal altså være bedre opsyn på børnene når de er ude og lege!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

Kongmulle

Puha jeg var tændt helt af mand. Godt han er okay!!

Anmeld

18. april 2012

An&Jo

Kongmulle skriver:

Puha jeg var tændt helt af mand. Godt han er okay!!

Det tror jeg bestemt også hun har gjort..

Anmeld

18. april 2012

DitteFisk

Føj hvor grimt! Jeg var også blevet rasende som mor hvis min 4-årige pludselig selv var kommet hjem - bare tanken om at han har gået ulykkelig rundt i trafikken. Nej nej nej.. det er ikke i orden. Og mon ikke de har nogle enormt røde ører nu.

Anmeld

18. april 2012

An&Jo

Gigl skriver:

Føj hvor grimt! Jeg var også blevet rasende som mor hvis min 4-årige pludselig selv var kommet hjem - bare tanken om at han har gået ulykkelig rundt i trafikken. Nej nej nej.. det er ikke i orden. Og mon ikke de har nogle enormt røde ører nu.

det håberj eg sq at de har!!

bare tanken om at han har gået rundt alene i trafikken giver mig gåsehud..

Anmeld

18. april 2012

DitteFisk

An&Jo skriver:

det håberj eg sq at de har!!

bare tanken om at han har gået rundt alene i trafikken giver mig gåsehud..

Jamen føj! Stakkels lille dreng altså...

Anmeld

18. april 2012

Brams

Nej for fanden, jeg fik sgu helt ondt i maven, da jeg læste det. Godt han er ok, men hvor er det bare IKKE i orden - de burde skamme sig!

Anmeld

18. april 2012

lio

Så frygtligt. Min nevø gik engang selv fra vuggestuen ud på en meget stor og traffikeret vej i kbh city. Han var halvandet år og heldigvis ikke vidende om hans fare. (en fremmed dame afleverede ham i vuggestuen, som intet anede om at han manglede)

Stakkels din kærestes søn.

Anmeld

18. april 2012

Maja_4000

Puha 

Anmeld

18. april 2012

Camillee

God han selv kunne finde vej og kom godt hjem !!

meen for pokker jeg var tændt helt af, det bare bare Ikke iorden.
Jeg for det helt dårligt ved tanken om at han er gået rundt i trafikken - Alene og ked af det .. Stakkels dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.